ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
bigstock photo

Καφές: Μία λέξη, χιλιάδες έρευνες σχετικά με το πόσο καλό κάνει στην υγεία σου ή όχι το συγκεκριμένο ρόφημα. Μία έρευνα μάλιστα, που δημοσιεύτηκε πρόσφατα στο περιοδικό «Time» ανέφερε πως η ανάγκη για κατανάλωση καφέ είναι ισχυρότερη από ποτέ.

Κάποιες μελέτες που κυκλοφόρησαν επισημαίνουν, πως ο καφές βοηθά στην πρόληψη των καρδιακών παθήσεων, ενώ επιβραδύνει και τη γήρανση. Επίσης νέες έρευνες που δημοσιεύτηκαν, έχουν συγκεντρώσει κάποια εντυπωσιακά στοιχεία τα οποία θα σε κάνουν να πιείς ένα φλιτζάνι καφέ ακόμη.

Σύμφωνα λοιπόν με αυτές, τα άτομα που πίνουν καφέ είναι στην πραγματικότητα πιο υγείς. Δες παρακάτω τα 4 facts που το αποδεικνύουν.

#1. Αντιοξειδωτικά: Ο καφές είναι μια καλή πηγή αντιοξειδωτικών, γνωστή για την καταπολέμηση επιβλαβών ελευθέρων ριζών που επιταχύνουν τη γήρανση και μπορούν ακόμη και να προκαλέσουν καρκίνο.

#2. Διαβήτης τύπου 2: Μελέτες έχουν ανακαλύψει ότι αυτοί που πίνουν συνέχεια καφέ θα μπορούσαν να έχουν 11% χαμηλότερο κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2 από ό, τι αυτοί που δεν πίνουν.

#3. Εγκεφαλικό: Μία άλλη μελέτη αναφέρει, πως οι εθισμένοι στον καφέ (που πίνουν οπουδήποτε από δύο έως τέσσερα φλιτζάνια την ημέρα) είχαν χαμηλότερο κίνδυνο για εμφάνιση εγκεφαλικού επεισοδίου από τους άλλους συμμετέχοντες.

#4. Πρόωρος θάνατος: Τελευταίο αλλά όχι ασήμαντο, μια σχετικά πρόσφατη μελέτη του Harvard με πάνω από 208.000 άτομα διαπίστωσε ότι αυτοί που πίνουν πιο συχνά καφέ ήταν λιγότερο πιθανό να πεθάνουν πρόωρα από ό, τι οι μη πότες.

πηγή: queen.gr