, Τρίτη
19 Μαρτίου 2024

«Για να έχουμε τουρίστες, πρέπει πρώτα εμείς οι ίδιοι να ζούμε καλά σε αυτήν την πόλη»

“Η κακοκαιρία ανέδειξε τη γύμνια αυτής της πόλης σε υποδομές. Για να μπορέσουμε όμως, να προβάλουμε την πόλη μας προς τα έξω, με στόχο την προσέλκυση τουριστών θα πρέπει πρωτίστως εμείς οι ίδιοι να ζούμε καλά σε αυτήν”. Τα παραπάνω δήλωσε μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων, ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ 104,9 FM, 4 ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας Αλέξανδρος Θάνος.
“Δεν είναι η πρώτη φορά που αυτή η γύμνια αποκαλύπτεται. Ας μην ξεχνάμε ότι το Σεπτέμβρη και τον Οκτώβρη η πόλη έμεινε χωρίς αστική συγκοινωνία, με αποτέλεσμα να ταλαιπωρηθούν οι συμπολίτες μας και μάλιστα σε μήνες που επενδύουμε στην επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν”, τόνισε.
Η περιφέρεια σε ό,τι αφορά τους τομείς ευθύνης της, όπως είπε, κατάφερε να ανταποκριθεί. Είχε προμηθευτεί εγκαίρως ικανές ποσότητες αλατιού και ήταν σε θέση να συνεπικουρήσει, σε όποιον το ζητούσε.

Κοινός στόχος να ανοίξουμε τα φτερά της πόλης

Η συνεργασία όλων των φορέων του τουρισμού αποτελεί βασική προτεραιότητα για τον αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού και Πολιτισμού, η οποία είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να πετύχει το στρατηγικό στόχο που του έχει ανατεθεί από τον Περιφερειάρχη, ο οποίος δεν είναι άλλος από την επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν.
Ενθαρρυντικά ήταν τα στοιχεία για την κεντρική Μακεδονία που αφορούσαν τον Οκτώβρη του 2016 καθώς έδειξαν αύξηση των τουριστών κατά 30% σε σχέση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους, παρά την άσχημη έναρξη της τουριστικής σεζόν λόγω του προσφυγικού και τις εικόνες της Ειδομένης, σύμφωνα με τον κ.Θάνο.
Μιλώντας για τη συνεργασία του με τον αντιδήμαρχο Τουρισμού και Διεθνών Σχέσεων του δήμου Θεσσαλονίκης, Σπύρο Πέγκα, υπογράμμισε ότι υπάρχει ένας κοινός στόχος: “Να ανοίξουν τα φτερά της πόλης”.
“Θα ψάξουμε να βρούμε τα βήματα για να μπορέσουμε να δώσουμε προστιθέμενη αξία στις ενέργειές μας”, είπε ο κ.Θάνος.
Τόνισε ακόμη ότι οι συνέργειες είναι απαραίτητες με όλους τους δήμους και τους φορείς και αυτό που μένει είναι να βρεθεί ένα κοινό πλαίσιο, καθώς η θέληση υπάρχει.
“Χρειάζεται να συντονιστούμε και διαπεριφερειακά πάνω σε μια εθνική στρατηγική που θα έχει βάθος χρόνου, για να έχει αυτό που κάνουμε αξία και ιστορική συνέχεια”, συμπλήρωσε.
Εξωστρέφεια στα μουσεία και νέα σύγχρονα εργαλεία προβολής
Η περιφέρεια αναμένεται να επενδύσει περίπου 600.000 ευρώ στον τομέα του τουρισμού για το 2017 δίνοντας έμφαση στη συμμετοχή της σε εκθέσεις και σε νέα μέσα προβολής.
“Μέσα στα σχέδιά μας είναι να αναδείξουμε την πολιτιστική μας κληρονομιά και να συμβάλουμε στην εξωστρέφεια των μουσείων, χρησιμοποιώντας σύγχρονες τεχνολογίες επαυξημένης πραγματικότητας (augmented reality) και σύγχρονες εφαρμογές (applications) τις οποίες θα μπορούν να χρησιμοποιούν οι πολίτες”, σημείωσε.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.