, Παρασκευή
29 Μαρτίου 2024

search icon search icon

Η ελληνική εταιρεία που διαθέτει 200 καταστήματα στην Κίνα!

folli-follieΤα 200 σημεία πώλησης θα έχει ξεπεράσει μέχρι το τέλος του 2013 η Folli Follie στην Κίνα. Η εντυπωσιακή αυτή επίδοση είναι αποτέλεσμα του στρατηγικού πλάνου του ομίλου FF Group για την ανάπτυξη και ενδυνάμωση του brand στην ασιατική χώρα, πλάνο που κατά μέσο όρο περιελάμβανε το άνοιγμα ενός νέου καταστήματος κάθε εβδομάδα.

Σήμερα η αλυσίδα Folli Follie διαθέτει 181 σημεία πώλησης στην κινεζική αγορά και, όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Τζώρτζης Κουτσολιούτσος στους αναλυτές στο πλαίσιο της ενημέρωσης για τα αποτελέσματα εξαμήνου, θα ανοίξουν τουλάχιστον άλλα 25 μέχρι το τέλος του 2013. Το πλάνο του ομίλου προβλέπει επίσης την αύξηση του δικτύου με 50 ακόμη σημεία πώλησης για το 2014. Ο κ. Κουτσολιούτσος ανέφερε πως στην κινεζική αγορά έχει παρατηρηθεί μια επιβράδυνση στο ρυθμό ανάπτυξης πωλήσεων άλλων brand, όχι όμως για τη Folli Follie.

Η ελληνική εταιρεία διαθέτει σήμερα καταστήματα σχεδόν σε όλες τις μεγάλες πόλεις της αχανούς χώρας, από το Πεκίνο και τη Ναντζίνγκ, μέχρι τη Νταλιάν και τη Νινγκμπό. Για την διευρυνση του δικτύου καταστημάτων αξιοποίησε το σύστημα της δικαιόχρησης, όμως εφεξής η διοίκηση του ομίλου θα κινηθεί σε αναλογία 50% franchise – 50% εταιρικά για τα νέα καταστήματα στη χώρα.

Σε παλαιότερη έκθεσή της η Morgan Stanley ανέφερε πως η Folli-Follie έχει σημαντικές προοπτικές να αυξήσει το μερίδιο αγοράς της στην Κίνα μακροπρόθεσμα, εντός της σημαντικά κατακερματισμένης αγορά των «προσιτών» ειδών πολυτελείας και να ωφεληθεί από την αυξανόμενη ζήτηση για διεθνή brands και την αύξηση του διαθέσιμου εισοδήματος στη χώρα.

Σήμερα η FF Group δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 28 χώρες. Σχεδιάζει, παράγει και διανέμει σε παγκόσμιο επίπεδο ιδιόκτητες μάρκες, τη Folli Follie και τη βρετανική εταιρεία κοσμημάτων, Links of London, ενώ έχει παρουσία στην Ελλάδα στον τομέα της ταξιδιωτικής λιανικής (travel retail). Διαθέτει πάνω από 800 σημεία πώλησης παγκοσμίως και απασχολεί περισσότερα από 5.800 άτομα ανά τον κόσμο.

Στο πρώτο εξάμηνο του έτους η εταιρεία πραγματοποίησε πωλήσεις των συνεχιζόμενων δραστηριοτήτων ύψους 434,4 εκατ. ευρώ (+4,2%), λειτουργικά κέρδη 79,5 εκατ. ευρώ(+ 32,3%) και EBITDA 89,6 εκατ. ευρώ (+27,4%). Για το σύνολο του έτους η διοίκηση έκανε λόφο για αύξηση των πωλήσεων κατά 10% και των EBITDA σε ποσοστό 10-15%. Ερωτηθείς από αναλυτή για το κατά πόσο η πρόβλεψη αυτή είναι συντηρητική, δεδομένο ότι στο εξάμηνο τα EBITDA εμφανίζουν μεγαλύτερη αύξηση, ο κ. Κουτσολιούτσος ανέφερε πως «οφείλουμε να είμαστε προσεκτικοί, δεδομένων των συνθηκών», συμπλήρωσε όμως πως εάν χρειαστεί, το guidance μπορεί να αναπροσαρμοστεί.

capital.gr

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.