, Παρασκευή
29 Μαρτίου 2024

search icon search icon

Η ελληνική εκδοχή για τη μοιραία πτήση της Μαλαισίας…

malaysian-airlines-aeroskaf
Ο μη εντοπισμός του επιβατικού αεροσκάφους Boeing 777 – 200 των Μαλαισιανών Αερογραμμών, αφήνει ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα, σύμφωνα με την Ελληνική Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων (ΕΔΑΑΠ).
Οι μέχρι τώρα διατυπωθείσες αιτιάσεις ( τρομοκρατική ενέργεια, έκρηξη βόμβας, μηχανική βλάβη του αεροσκάφους, συνδυασμός όλων αυτών κ.λ.π ) είναι πιθανές, λέει ο πρόεδρος της ΕΔΑΑΠ Αθανάσιος Μπίνης, που διευκρινίζει ότι χωρίς περισσότερα στοιχεία, δεν μπορεί να διατυπώσει οποιαδήποτε γνώμη.
Ακόμη, όπως αναφέρει η ΕΔΑΑΠ, «είναι απορίας άξιο γιατί δεν υπάρχει εκπομπή σήματος ούτε από το μαύρο κουτί ούτε από άλλο πομπό του αεροσκάφους, τα οποία, σημειωτέον, λειτουργούν με ανεξάρτητη μπαταρία και έχουν τη δυνατότητα εκπομπής σημάτων για αρκετές ημέρες».
Ενας από τους πομπούς έκτακτης ανάγκης είναι και το ELT (Εmergency Locator Transmitter), με το οποίο είναι εφοδιασμένα όλα τα αεροσκάφη.
Σε περίπτωση αεροπορικού ατυχήματος, οι συσκευές αυτές έχουν σχεδιαστεί να μεταδίδουν ένα σήμα κινδύνου-εντοπισμού σε συγκεκριμένες συχνότητες (στα 121,5 MHz ή στα 243,0 MHz ή στα 406 MHz).
Μάλιστα οι πομποί έκτακτης ανάγκης έχουν σχεδιαστεί να λειτουργούν και μέσα στο νερό.
Το γεγονός ότι δεν υπάρχει κάποιο σήμα που να «μαρτυρά» τη θέση του αεροσκάφους, «επιτρέπει σε κάθε ειδικό ή μη να σκέφτεται και τα πιο απίθανα σενάρια», λέει η ΕΔΑΑΠ.​

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.