, Παρασκευή
19 Απριλίου 2024

search icon search icon

Μια πόλη και ένα λιμάνι χωρίς… καράβια

theofilos
Την κατάργηση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης – ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ για την ακρίβεια- της Θεσσαλολονίκης με τη Λήμνο προανήγγειλε μιλώνστας στο ΡΘ ο υπουργός Ναυτιλίας Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης. 
«Δε νομίζω ότι μπορεί να διατηρηθεί το δρομολόγιο. Δεν υπάρχει εμπορικό και τουριστικό ενδιαφέρον. Ενδιαφέρον έχει η ακτοπλοική σύνδεση Καβάλας- Λήμνου», τόνισε ο κ. Βαρβιτσιώτης, αποκλείοντας παράλληλα το ενδεχόμενο ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Θεσσαλονίκης με τις Κυκλάδες.
Ο υπουργός Ναυτιλίας διευκρίνισε ότι το κόστος των καυσίμων έχει αυξηθεί με αποτέλεσμα να αποτελεί πλέον το 60% του κόστους των εισιτηρίων, υποστηρίζοντας ότι έχει σημασία να προσεγγίζουμε τα νησιά μας από το εγγύτερο σημείο στην ξηρά.
Σήμερα οι τουρίστες της Βόρειας Ελλάδας και κυρίως της Θεσσαλονίκης που επιθυμούν να μεταβούν στη Λήμνο αναγκάζονται να επιβιβαστούν στο πλοίο “Θεόφιλος”. Η μοναδική γραμμή που υπάρχει, συνδέει το λιμάνι της Θεσσαλονίκης με τα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου – Λήμνο, Μυτιλήνη, Χίο και Σάμο – και αυτή καθότι είναι επιδοτούμενη, αρκετές φορές μένει «νεκρή», με το «Θεόφιλος» να ξεμένει από καύσιμα.
O υπουργός επιβεβαίωσε επίσης τις πληροφορίες ότι βρίσκεται σε διαδικασία απολογίας η πλοιοκτήτρια εταιρεία που συνδέει με το πλοίο Θεόφιλος την Β. Ελλάδα με τα νησιά του ΒΑ Αιγαίου.
«Έχει παραβεί σχεδόν όλους τους συμβατικούς όρους. Είμαστε στη φάση των απολογιών της εταιρίας και στην συνέχεια θα κριθεί κατά πόσο θα μείνει στο δρομολόγιο», υπογράμμισε.
Ερωτηθείς αν θα υπάρξουν εξελίξεις με την υπόθεση εντός της τουριστικής σεζόν διαβεβαίωσε ότι οι νησιώτες δεν θα μείνουν ούτε μέρα χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση.
Σίγουρα οι παραπάνω δηλώσεις του υπουργού αναμένεται να προκαλέσουν την έντονη αντίδραση των τοπικών Αρχών.  «Η ακτοπλοϊκή σύνδεση είναι υπόθεση του υπουργείου Ναυτιλίας, δεν έχει σχέση με το λιμάνι. Το εάν θα υπάρξουν και άλλες συνδέσεις από τη Θεσσαλονίκη, έχει να κάνει με την προσφορά και την ζήτηση που αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει και δεύτερον με το εάν θα επιδοτούνται αυτά τα δρομολόγια», είχε δηλώσει σε παλαιότερο ρεπορτάζ της “Κ” ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ Α.Ε., Στέλιος Αγγελούδης και συμπλήρωσε: «Προς το παρόν το κράτος επιδοτεί τη σύνδεση με το βορειοανατολικό Αιγαίο, κάτι άλλο δεν υπάρχει. Θεωρώ πως η σύνδεση με τις Σποράδες είναι η μόνη που είναι εφικτό να γίνει, αλλά για να συμβεί αυτό θα πρέπει να υπάρξουν πρωτοβουλίες μεταξύ της τοπικής αυτοδιοίκησης των Σποράδων και της Θεσσαλονίκης. Εμείς από την πλευρά μας είμαστε διατεθειμένοι να παρέχουμε ακόμη και δωρεάν την προσέγγιση προκειμένου να ξεκινήσει. Όμως δεν εξαρτάται από εμάς».
Διαβάστε το εκτενές αφιέρωμα που είχε κάνει το karfitsa.gr και η έντυπη Karfitsa για τον “Θεόφιλο”. 

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.