, Παρασκευή
29 Μαρτίου 2024

search icon search icon

Των… Βορείων προαστίων Νο 7

lpo
Της Μ. Καραπαναγιωτίδου- [email protected]
photo: Σ. Αυγητίδης  e-photopress.blogspot.gr
Τα τελευταία του δρομολόγια κάνει τo πλοίο, που συνδέει τη Θεσσαλονίκη με νησιά, λόγω μη… επιβατικού ενδιαφέροντος, όπως  μας ενημέρωσε ο αρμόδιος υπουργός Βαρβιτσιώτης μέσω του karfitsa.gr προτρέποντας τις τοπικές αρχές και τους εκπροσώπους τους, να αναλάβουν το κόστος των ακτοπλοϊκών συνδέσεων! Βέβαια, λόγω και των ημερών, ακόμη οι αρχές… σιωπούν, διότι και να απαντήσουν -μέσα στον Αύγουστο – ποιος θα τους ακούσει; Συνεπώς τα νεώτερα από Σεπτέμβριο στη ΔΕΘ, τότε που θα έρθει και ο κ. Βαρβιτσιώτης, πιθανότατα με αεροπλάνο και όχι με «πλοίο της… γραμμής».
Πάντως, ο συντονιστής του κυβερνητικού έργου, Δημήτρης Βαρτζόπουλος θεωρεί ότι πρόκειται απλώς για έναν από τους χαρακτηριστικότερους αστικούς μύθους της Θεσσαλονίκης! Όπως δηλώνει: «Δυστυχώς τα συνήθη “παράπονα” αγνοούν τους νόμους της αγοράς που συν-διαμορφώνονται από τις προτιμήσεις του κοινού και θυμίζουν απλοϊκές, λαϊκίστικες και άνευ αντικειμένου τοπικιστικές γκρίνιες. Νομίζω ότι αυτά πρέπει να τα αφήσουμε πίσω μας…».
Την ίδια ώρα, το λιμάνι Θεσσαλονίκης εμπορικά… σκίζει, με αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 10% το πρώτο εξάμηνο του 2014. Mαθαίνω δε, ότι η σιδηροδρομική σύνδεση με τα Σκόπια και το Βελιγράδι, που έχει ξεκινήσει (αλλά και τη Σόφια που ακολουθεί σε λίγες εβδομάδες) αναμένεται να το καταστήσουν από τα πιο ανταγωνιστικά της Βορειοανατολικής Μεσογείου! Μπράβο κε Αγγελούδη και σε ανώτερα…
Πριν από… 20 χρόνια, προβλέφθηκε παραπλεύρως του γραφείου του δημάρχου Θεσσαλονίκης, η δημιουργία ενός μικρού διαμερίσματος για να χρησιμοποιείται στο συντονισμό έκτακτων αναγκών (σεισμοί, πλημμύρες, πόλεμος κλπ). Αλλά, όπως σημειώνει ο συγγραφέας Απ. Παπαγιαννόπουλος «ο νυν δήμαρχος Γ. Μπουτάρης, σε μία ανεξήγητη έξαρση λαϊκισμού, συνδέει το θέμα με τον προηγούμενο δήμαρχο (Β. Παπαγεωργόπουλο) και καταργεί (γκρεμίζει) το χώρο αυτό με την αιτιολογία ότι δεν το χρειάζεται και ότι τα ελάχιστα τετραγωνικά μέτρα του θα εξυπηρετήσουν τους υπαλλήλους που ήδη κατέχουν πάνω από… 20.000 τετραγωνικά μέτρα στο κτίριο»!
Μέχρι τα εγκαίνια της ΔΕΘ – με ή χωρίς πρωθυπουργό γιατί παίζει κι αυτό το σενάριο για τρίτη συνεχόμενη χρονιά –  ο πρώην υπουργός Μακεδονίας Θράκης, Θόδωρος Καράογλου θα γίνει ακόμη πιο… «επιθετικός»! (Το υπογράφω, διότι μια κορύφωση σε διεκδικήσεις τη βλέπω να ‘ρχεται!). Τελευταία ο βουλευτής της ΝΔ στη Β’ Θεσσαλονίκης… πιέζει για την επιτάχυνση των διαδικασιών της ανέγερσης νέας πτέρυγας 200 κλινών στο νοσοκομείο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ. Θα μου πείτε, γιατί δεν το έκανε… 20 χρόνια τώρα, όσα δηλαδή το έργο βρίσκεται στα χαρτιά; Ποιος να ξέρει… ΥΓ: Να σημειωθεί ότι το νοσοκομείο ανήκει στο υπουργείο Υγείας, όμως η… αυλή του (νοσοκομείου) στο υπουργείο Εργασίας και με κάτι τέτοια στο δημόσιο και στα υπουργεία μπερδεύονται πολύ οι συναρμόδιοι…
Κουίζ: Ποιος υπουργός απεφάνθη σε επίσημο ανακοινωθέν ότι: «Ο πολίτης θέλει τους ικανούς να τον υπηρετούν»; (Έτσι κύριε υπουργέ, λίγη… αυτοκριτική δεν έβλαψε ποτέ κανέναν)
Ο… προσεχώς δήμαρχος του «Παύλου Μελά» Δ. Δεμουρτζίδης, ο… προσεχώς επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης στο δήμο Μπουτάρη, Σταύρος Καλαφάτης και ο νυν υπεύθυνος της ΕΥΑΘ Μ. Τασούλης, ανέλαβαν από κοινού πρωτοβουλία για πόσιμο νερό ΚΑΙ στη Φιλοθέη δυτικά της Θεσσαλονίκης. Επτακόσιοι κάτοικοι χρειάζονται εδώ και χρόνια… νεροκουβαλητές, αφού της βρύσης δεν πίνεται!
Υ.Γ.: Αν ρωτάτε, τι έγινε που είδαν από… κοντά το θέμα, ένα θα σας πω: «Το νερό μπήκε στ αυλάκι» αλλά μέχρι εκεί, για να μπει και στο δίκτυο οι 700 κάτοικοι θα πρέπει να περιμένουν κι άλλο…

φωτο Σάββας Αυγητίδης /  Xoρτιάτης Αύγουστος 2014
φωτο Σάββας Αυγητίδης / Xoρτιάτης Αύγουστος 2014

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.