, Παρασκευή
19 Απριλίου 2024

search icon search icon

Αυτά είναι τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα

ImageHandler
Τις τελευταίες για το 2014, δοκιμές πρόσκρουσης πραγματοποίησε ο ανεξάρτητος οργανισμόςEuroNCAP. Το NewsAuto συνεχίζει να κρατάει το… λογαριασμό για τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα απο το 2010 μέχρι σήμερα (Δεκέμβριος του 2014).

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα που έχουν ανακοινωθεί, απ’ όλα τα αυτοκίνητα που έχουν δοκιμαστεί το 2012, το 2013 και το 2014, μέχρι σήμερα, το Volvo V40 παραμένει το ασφαλέστερο έχοντας την υψηλότερη βαθμολογία στην ασφάλεια των επιβατών του. Μάλιστα το μικρομεσαίο αυτοκίνητο των Σουηδών έχει την υψηλότερη βαθμολογία απο όσα αυτοκίνητα έχουν δοκιμαστεί απο το 1997 μέχρι σήμερα.

ΔΟΚΙΜΕΣ ΑΠΟ 2012 – ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΟΚΙΜΗΣ Πρ. ενηλίκων Πρ. παιδιών Πρ. πεζών Safety assist
Volvo V40 98% 75% 88% 100%
Mercedes B-Class 97% 81% 56% 86%
Opel Mokka 96% 90% 67% 100%
Mercedes GLA 96% 88% 67% 70%
Chevrolet Aveo 95% 87% 54% 93%
Audi A3 95% 87% 74% 86%
BMW 3 Series 95% 84% 78% 86%
Qoros 3 95% 87% 77% 81%
Maserati Ghibli 95% 79% 75% 81%
Ford Tourneo Connect 94% 85% 62% 70%
Seat Leon 94% 92% 70% 71%
Chevrolet Traxx 94% 85% 64% 81%
Toyota Corolla 94% 82% 67% 66%
VW Golf 94% 89% 65% 71%
Honda Civic 94% 83% 69% 86%
Ford Kuga 94% 86% 70% 100%
Audi Q3 94% 85% 52% 86%
Opel Zafira Tourer 94% 83% 53% 86%
Skoda Rapid 94% 80% 69% 71%
Seat Toledo 94% 80% 69% 71%
Fiat 500L 94% 78% 65% 71%
Kia Carens 94% 76% 64% 81%
Volvo V60 Plug-in Hybrid 93% 83% 65% 100%
Mercedes V-Class 93% 87% 67% 85%
LR Discovery Sport 93% 83% 69% 82%
Ford EcoSport 93% 77% 58% 55%
Skoda Octavia 93% 86% 82% 66%
Mazda 3 93% 86% 65% 81%
Mercedes A-Class 93% 81% 67% 100%
Honda CR-V 93% 74% 68% 66%
Mercedes C-Class 92% 84% 77% 70%
Ford Focus 92% 82% 72% 71%
Toyota Auris 92% 84% 68% 66%
Ford B-MAX 92% 84% 67% 71%
Toyota Auris 92% 84% 68% 66%
Peugeot 308 92% 79% 64% 81%
Jeep Cherokee 92% 79% 67% 81%
Mazda 6 92% 77% 66% 81%
Suzuki SX4 92% 80% 72% 81%
Lexus IS 300h 91% 85% 80% 66%
BMW 1 series 91% 83% 63% 86%
Ford Fiesta 91% 86% 65% 71%
Mercedes CLA 91% 75% 74% 81%
Kia Sorento 90% 83% 67% 71%
Mitsubishi Space Star 90% 72% 73% 55%
Hyundai i30 90% 90% 67% 86%
Toyota Yaris 89% 81% 60% 86%
Toyota RAV4 89% 82% 66% 66%
Kia Cee’d 89% 88% 61% 86%
Mii / UP / Citigo 89% 80% 46% 86%
Porsche Macan 88% 87% 60% 66%
VW Golf Sportsvan 87% 85% 62% 73%
Renault Clio 88% 89% 66% 99%
Mitsubishi Outlander PHEV 88% 84% 64% 81%
Nissan Qashqai 88% 83% 69% 79%
Renault Capture 88% 79% 61% 81%
Peugeot 208 88% 78% 61% 83%
Peugeot 2008 88% 77% 72% 70%
Opel Adam 87% 72% 65% 81%
Jeep Renagade 82% 78% 66% 68%
Nissan X-Trail 86% 83% 75% 75%
Ford Mondeo 86% 82% 66% 66%
BMW i3 86% 81% 57% 55%
Nissan Note 86% 82% 58% 70%
Citroen C4 Picasso 86% 88% 68% 81%
Subaru Outback 85% 87% 70% 73%
VW Passat 85% 87% 66% 76%
Ford Tourneo Courier 84% 84% 74% 56%
BMW 2 Active Tourer 84% 85% 60% 70%
Kia Soul EV 84% 82% 59% 56%
Nissan Pulsar 84% 81% 75% 68%
Renault Megane 83% 78% 60% 48%
Smart fortwo 82% 80% 56% 56%
Lexus NX 82% 82% 69% 71%
Citroen C4 Cactus 82% 79% 80% 56%
Audi A3 e-tron 82% 78% 66% 68%
Tesla Model S 82% 77% 66% 71%
Skoda Fabia (2015) 81% 81% 69% 69%
C1 / 108 / Aygo 80% 80% 62% 56%
Dacia Sandero 80% 79% 57% 55%
Mercedes CITAN Kombi 79% 81% 56% 70%
Hyundai i10 (2014) 79% 80% 71% 56%
Opel Corsa 79% 77% 71% 56%
Volkswagen T5 79% 74% 32% 57%
Mini Cooper 79% 73% 66% 56%
Twingo / smart Forfour 78% 77% 65% 56%
Kia Soul 75% 82% 59% 56%
Peugeot 301 / C-Elysee 71% 75% 54% 33%
MG3 69% 71% 59% 38%
Nissan Evalia 68% 81% 67% 55%
Suzuki Celerio 61% 74% 68% 38%
Dacia Logan 57% 75% 53% 38%

 

ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ EURONCAP
Αδέκαστος, πανίσχυρος και με την υποστήριξη πολλών Ευρωπαϊκών Κυβερνήσεων ο ανεξάρτητος οργανισμός δοκιμών πρόσκρουσης συνεχίζει τις δοκιμές πρόσκρουσης αυτοκινήτων…Ουσιαστικά πρόκειται για την πιστοποίηση ασφάλειας που πρέπει να έχουν τα αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ευρωπαϊκή αγορά. Ο οργανισμός ιδρύθηκε το 1997 και είναι η Ευρωπαϊκή εκδοχή του αντίστοιχου Αμερικανικού οργανισμού που υπάρχει από το 1979. Σημειώστε πως σήμερα ο Ευρωπαϊκός οργανισμός είναι κατά πολύ πιο αυστηρός σε προδιαγραφές δοκιμών και βαθμολογίας  απ΄ότι ο Αμερικανικός.

Πλέον ο Euroncap είναι αποδεκτός από σχεδόν όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες, έστω και αν κατά καιρούς υπάρχει σύγκρουση με κάποιες από αυτές, κάτι που όπως καταλαβαίνεται συμβαίνει όταν κάποιο αποτέλεσμα δεν τους είναι αρεστό.

Σε αυτές τις περιπτώσεις ο οργανισμός δίνει τη δυνατότητα να επαναληφθεί το crash test και αυτός είναι ο βασικός λόγος που προτείνει στις εταιρείες να δίνουν τα αυτοκίνητά τους για δοκιμή πριν αυτά κυκλοφορήσουν στην αγορά. Ο προγραμματισμός παραγωγής όμως πολλών εταιρειών δεν τους το επιτρέπει αυτό, οπότε πολλές είναι αυτές που αφού πραγματοποιήσουν τις δικές τους δοκιμές πρόσκρουσης, κυκλοφορούν τα νέα τους αυτοκίνητα και μετά τα στέλνουν στον EuroNCAP για δοκιμή.

Οι βαθμολογίες που δημοσιεύει ο οργανισμός είναι αποτέλεσμα των ανάλογων δοκιμών. Αυτές αφορούν την προστασία των ενήλικων επιβατών (Adult), των παιδιών -παιδικό κάθισμα κλπ.- (Child), των πεζών (Pedestrian), ενώ τελευταία έχει εντάξει και μια βαθμολογία αξιολόγησης για την προστασία που προσφέρουν τα ηλεκτρονικά συστήματα που διαθέτει το αυτοκίνητο (Safety assist). Τα αποτελέσματα των δοκιμών είναι προβάδισμα σε όλους μέσω της ιστοσελίδας του οργανισμού στο http://www.euroncap.com.

newsauto.gr

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.