, Παρασκευή
29 Μαρτίου 2024

search icon search icon

Τηλεφωνικό κέντρο ενημέρωσης πελατών από τον ΔΕΔΔΗΕ

revmaΚαλώντας σε έναν πενταψήφιο πανελλαδικό αριθμό και με αστική χρέωση, οι πελάτες του ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. θα μπορούν να ενημερώνονται για όλα τα ζητήματα που εμπίπτουν στις αρμοδιότητές του, όπως: συνδέσεις στο Δίκτυο, μεταβολές σε υφιστάμενες παροχές, καταμέτρηση, Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο κλπ.
Η λειτουργία Τηλεφωνικού Κέντρου Ενημέρωσης Πελατών άρχισε από χθες, Τετάρτη 8 Ιουλίου και τις εργάσιμες ημέρες, από τις 07.00 έως τις 19.00.
Ο αριθμός είναι ο 11500.
 
 

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.