Τηλεφωνικό κέντρο ενημέρωσης πελατών από τον ΔΕΔΔΗΕ
Καλώντας σε έναν πενταψήφιο πανελλαδικό αριθμό και με αστική χρέωση, οι πελάτες του ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. θα μπορούν να ενημερώνονται για όλα τα ζητήματα που εμπίπτουν στις αρμοδιότητές του, όπως: συνδέσεις στο Δίκτυο, μεταβολές σε υφιστάμενες παροχές, καταμέτρηση, Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο κλπ.
Η λειτουργία Τηλεφωνικού Κέντρου Ενημέρωσης Πελατών άρχισε από χθες, Τετάρτη 8 Ιουλίου και τις εργάσιμες ημέρες, από τις 07.00 έως τις 19.00.
Ο αριθμός είναι ο 11500.