, Πέμπτη
28 Μαρτίου 2024

search icon search icon

«Οι δυο κεντρικοί δρόμοι της Θεσσαλονίκης που… δεν ελέγχονται»

 
 
 
«Επειδή υπάρχουν  Αστυνομικά Τμήματα στις δύο αυτές περιοχές δεν κάνουμε ελέγχους, ας τους κάνουν μόνοι τους. Το έχουμε πει και στον εισαγγελέα και το… δέχτηκε»
 
Της Φιλίππα Βλαστού
 
«Η οδός Δωδεκανήσου και η πλατεία Αριστοτέλους είναι οι μοναδικές περιοχές που… δεν  ελέγχονται από την Δημοτική Αστυνομία Θεσσαλονίκης» Όπως αποκάλυψε στην KARFITSA, ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος Δημοτικής Αστυνομίας Θεσσαλονίκης, Λευτέρης Κιοσέογλου «Επειδή υπάρχουν  Αστυνομικά Τμήματα στις δύο αυτές περιοχές δεν κάνουμε ελέγχους, ας τους κάνουν μόνοι τους. Το έχουμε πει και στον εισαγγελέα και το δέχτηκε». Από την πλευρά του ο Θανάσης Παππάς, αντιδήμαρχος τεχνικών έργων, περιβάλλοντος και καθαριότητας γνωστοποίησε  – μέσα από την εφημερίδα μας- ότι ο Δήμος ετοιμάζει… ανασχεδιασμό των ποδηλατοδρόμων σε όλη την πόλη ώστε να μην έχουμε το γνωστό μπάχαλο και θέαμα με παραβάσεις κάθε είδους (βλ φωτο) «Τώρα είμαστε στη φάση που ψάχνουμε να βρούμε χρηματοδοτικές πηγές, γιατί θα είναι… μεγάλο έργο. Τέλος του έτους θα μπορούμε να μιλήσουμε πιο αναλυτικά για το πρόγραμμα, το οποίο θα είναι ευρύ και θα πρέπει να ανταποκρίνεται στην  πραγματικότητα. Η προσπάθεια που θα κάνουμε θα είναι μια και… ενιαία και θα αφορά στον ανασχεδιασμό και στην ανάταξη  των ποδηλατοδρόμων, ώστε να είναι… κανονικοί ποδηλατόδρομοι και να μην μπορούν να μπαίνουν άλλα οχήματα μέσα και να τα κάνουν… σαν τα μούτρα τους»!
 
Δωδεκανήσου
 
“Επαρχιακή οδός”… Δωδεκανήσου!
 
Σε καθημερινή βάση είναι «φραγμένη» μια από τις κύριες κεντρικές κυκλοφοριακές αρτηρίες της Θεσσαλονίκης. Ο δρόμος αν και έχει τέσσερις λωρίδες κυκλοφορίας… στην πράξη είναι μιας κατεύθυνσης (προς  την οδό Σαλαμίνος). «Η έλλειψη παρουσίας της Δημοτικής Αστυνομίας έχει ως αποτέλεσμα οι τρεις από τις τέσσερις λωρίδες να έχουν μετατραπεί σε χώρους στάθμευσης, ενώ τα διερχόμενα οχήματα εξυπηρετούνται από μια-συνήθως- λωρίδα» όπως μας είπαν εργαζόμενοι στη Δωδεκανήσου. Μάλιστα, την έντονη παραβίαση του κώδικα οδικής κυκλοφορίας στην οδό την επιβεβαίωσε στην K και ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος Δημοτικής Αστυνομίας Θεσσαλονίκης, Λευτέρης Κιοσέογλου λέγοντας ότι «η οδός Δωδεκανήσου είναι επιβαρυμένη, γιατί δεν την καλύπτουμε, ενώ στην  οδό Σαλαμίνος, όπου είναι η συνέχεια της Δωδεκανήσου, δεν παρατηρούνται ανάλογα περιστατικά γιατί… την ελέγχουμε». Τα διερχόμενα αυτοκίνητα καλούνται να αποφεύγουν και τους… πεζούς, οι οποίοι «πετάγονται» στη μέση του δρόμου, αδιαφορώντας για ΚΟΚ και φανάρια!
 
Δωδεκανήσου
 
«Με πρόστιμο… 800 ευρώ κάτι θα άλλαζε»
 
Οι ποδηλατόδρομοι δεν ξεχωρίζουν από το υπόλοιπο δίκτυο, διότι το χαρακτηριστικό κόκκινο χρώμα έχει ξεβάψει και σε όλο το μήκος τους εντοπίζονται λακκούβες, κάδοι απορριμμάτων και παρκαρισμένα οχήματα που διακόπτουν την διέλευση των ποδηλάτων. Η παρέμβαση που έχει γίνει από τον Δήμο στην οδό Δωδεκανήσου είναι ότι «φτιάξαμε τα πεζοδρόμια στο πλαίσιο ανάπλασης της πλατείας Χρηματιστηρίου», είπε στην karfitsa ο κ.Παππάς. Ο ίδιος εξήγησε πως «ο δρόμος έχει γίνει μονόδρομος λόγω των εργασιών του μετρό. Πρέπει να ολοκληρωθούν τα έργα στην πλατεία Δημοκρατίας για να κάνουμε οριστικές διευθετήσεις». Για το θέμα της παράνομης στάθμευσης πρόσθεσε ότι «είναι θέμα αστυνόμευσης, εάν τους έπαιρναν  τις πινακίδες και πλήρωναν… 800 ευρώ ο καθένας, τότε θα τηρούσαν όλοι τους κανόνες και δεν θα γιγάντωνε το πρόβλημα το οποίο επεκτείνεται σε όλο το Ιστορικό Κέντρο».
 
 

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.