ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ

Σύμφωνα με εγκύκλιο του υπουργείου, η κολύμβηση θα διδαχθεί υποχρεωτικά και κατά προτεραιότητα σε όλους τους μαθητές της Γ’ τάξης και της Δ’ τάξης σε ειδικές περιπτώσεις…

Ο αριθμός των μαθημάτων θα είναι 10-12 εντός της σχολικής χρονιάς και τα μαθήματα θα ολοκληρώνονται σε ένα τρίμηνο εκτός και αν υπάρχουν ειδικές περιπτώσεις π.χ. λόγω καιρικών συνθηκών…

Το μάθημα της κολύμβησης θα μπει από τον Σεπτέμβριο στα δημοτικά σχολεία της χώρας που βρίσκονται σε απόσταση μέχρι και 25 χιλιόμετρα από κολυμβητήρια, σύμφωνα με απόφαση του υπουργείου Παιδείας. Σύμφωνα με εγκύκλιο του υπουργείου, η κολύμβηση θα διδαχθεί υποχρεωτικά και κατά προτεραιότητα σε όλους τους μαθητές της Γ’ τάξης και της Δ’ τάξης σε ειδικές περιπτώσεις.

Σύμφωνα με την σχετική απόφαση, ο αριθμός των μαθημάτων θα είναι 10-12 εντός της σχολικής χρονιάς και τα μαθήματα θα ολοκληρώνονται σε ένα τρίμηνο εκτός και αν υπάρχουν ειδικές περιπτώσεις π.χ. λόγω καιρικών συνθηκών, όπου και θα δίνεται η δυνατότητα ολοκλήρωσής τους σε περισσότερα από ένα τρίμηνα. Κάθε μάθημα θα υλοποιείται εντός ενός συνεχόμενου διδακτικού δίωρου και το διδακτικό δίωρο θα περιλαμβάνει το χρόνο μετάβασης των μαθητών/τριων από και προς το χώρο διεξαγωγής του μαθήματος και τη χρονική διάρκεια διδασκαλίας του αντικειμένου.

Σε κάθε εκπαιδευτικό δίωρο θα συμμετέχει ένα τμήμα της σχολικής μονάδας που θα συνοδεύεται από τον καθηγητή Φυσικής Αγωγής του τμήματος. Για την υλοποίηση του μαθήματος, υπεύθυνοι για τη διδασκαλία της κολύμβησης θα είναι τρεις μόνιμοι εκπαιδευτικοί ή/και αδιόριστοι πτυχιούχοι Φυσικής Αγωγής, με ειδικότητα στην κολύμβηση, προκειμένου να τηρηθεί η αναλογία 10:1 μαθητών/τριών ανά καθηγητή/προπονητή. Επίσης, ο συνοδός εκπαιδευτικός θα είναι παρών επιβλέποντας τα μαθήματα κολύμβησης και μαζί με τους διδάσκοντες καθηγητές-πτυχιούχους ΦΑ θα έχουν την εποπτεία των μαθητών/τριών στα αποδυτήρια των κολυμβητηρίων πριν και μετά το μάθημα. Σύμφωνα με το υπουργείο, «σκοπός της διδασκαλίας της κολύμβησης είναι η απόκτηση κολυμβητικής παιδείας/επάρκειας και ειδικότερα: η απόκτηση βιωματικής γνώσης των βασικών κανόνων ασφαλείας και υγιεινής, ο χειρισμός έκτακτων καταστάσεων γύρω και μέσα στο υδάτινο περιβάλλον, η αποφυγή του πνιγμού, η ανάπτυξη της αυτοπεποίθησης μέσα στο νερό, η εξάσκηση των βασικών κολυμβητικών δεξιοτήτων, η εξοικείωση των παιδιών με το υδάτινο στοιχείο μέσα από το παιχνίδι και τη ψυχαγωγία, η ανάπτυξη της συνεργασίας και της κοινωνικότητας συμβάλλοντας έτσι στην ολοκλήρωση της προσωπικότητας των μαθητών».