ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

KEELPNO

Έφοδος των εισαγγελέων κατά της Διαφθοράς και της Οικονομικής Αστυνομίας και στα γραφεία του ΚΕΕΛΠΝΟ έγινε το πρωί της Παρασκευής.

Κατασχέθηκαν έγγραφα, σκληροί δίσκοι, αλλά και αλληλογραφία, που αφορά όχι μόνο την επίμαχη δικογραφία με τις δυο εταιρείες για την Αντικαπνιστική Εκστρατεία, όπου είναι και αυτή της συζύγου του Γιάννη Στουρνάρα, αλλά και άλλες υποθέσεις.

«Τα σάρωσαν όλα» ανέφερε έγκυρη πηγή, ενώ αποκάλυψε ότι «ανοίγουν τώρα και άλλες δικογραφίες», που έχουν σχέση και με άλλες αναθέσεις σε εταιρίες, οι οποίες ανέλαβαν να υλοποιήσουν και άλλες συμβάσεις.

Στο μεταξύ, όπως έγινε γνωστό, λείπει το πόρισμα του ΣΔΟΕ από τη δικογραφία που αφορά στην ανάθεση την περίοδο 2011-2013 και βρίσκονται στο επίκεντρο της έρευνας οι δυο εταιρίες Agenda Διαφημιστική και κι η εταιρεία της Σταυρούλας Νικολοπούλου, Mindwork Business Solutions λείπει το πόρισμα του ΣΔΟΕ.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Βήματος, η εισαγγελία κατά της Διαφθοράς, υπό την κ. Ράικου, διεξάγει ξεχωριστή έρευνα για το πώς «έκανε φτερά» το πόρισμα. Μάλιστα, κάποιοι απορούν πώς όλο αυτό το διάστημα δεν έγινε δυνατόν να βρεθεί ούτε στα αρχεία των ελεγκτών.

Επιπλέον, πληροφορίες επιμένουν ότι υπάρχει καταγγελία για ανάμειξη ανωτάτων παραγόντων στην εξαφάνιση του πορίσματος…

Η έρευνα στα γραφεία μόνο των δύο εταιρειών, που κατηγορούνται ότι εισέπραξαν χρήματα, ολοκληρώθηκε τα ξημερώματα της Παρασκευής και όπως αναφέρεται από την Εισαγγελία κατά της Διαφθοράς δεν υπήρξε έφοδος σε σπίτι και ιδιαίτερα σε αυτό της συζύγου του Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος.

Κατά τα δικαστικά έγγραφα, που προκάλεσαν την έφοδο των εισαγγελέων οι δυο εταιρίες υπέγραψαν σύμβαση, ύψους 600.000 ευρώ το 2011, αλλά στην πραγματικότητα η καμπάνια, που βγήκε στον αέρα ήταν άσχετη με τους σκοπούς του ΚΕΕΛΠΝΟ…

Σύμφωνα με τους εισαγγελείς επίσης η εταιρία της συζύγου Στουρνάρα δεν έπρεπε καν να λάβει μέρος στο διαγωνισμό, διότι είχαν οι υπεύθυνοι καταδικαστεί σε φυλάκιση δυο χρόνων για μη έγκαιρη καταβολή ασφαλιστικών εισφορών. Επίσης τα χρήματα, τα οποία έλαβαν οι διαφημιστικές για προβολή σε ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς έπρεπε να μεταδίδονται δωρεάν από τα ΜΜΕ λόγω του κοινωνικού τους χαρακτήρα.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της συζύγου του Γ. Στουρνάρα «όλοι αντιλαμβάνονται ότι ο πραγματικός στόχος είναι ο σύζυγός μου, προκειμένου να εξυπηρετηθούν συγκεκριμένες σκοπιμότητες και επιλογές. Γι αυτό και επιλέχθηκε η συγκεκριμένη χρονική συγκυρία».

Πηγή: in.gr