ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

 

ΟΑΣΘ, φωτο Σάββας Αυγητίδης

Για δέκατη ημέρα συνεχίζουν σήμερα Δευτέρα την επίσχεση εργασίας οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ. Στις 10.30 το πρωί αναμένεται να πραγματοποιήσουν συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από τα γραφεία του οργανισμού, ενώ την Τρίτη στις 10:30 θα δώσουν συνέντευξη τύπου στο εργατικό κέντρο Θεσσαονίκης και μετά το τέλος της θα κάνουν πορεία στο κέντρο της πόλης. Οι εργαζόμενοι παραμένουν απλήρωτοι τους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο όπως είπε ο εκπρόσωπος τους Δ. Τσερμενίδης δεν προτίθενται να κάνουν πίσω και να πιάσουν «τιμόνι» εάν δεν πληρωθούν. Ο ίδιος επισήμανε ότι δεν είχε καμία επικοινωνία με τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστο Σπίρτζη / φωτο Σάββας Αυγητίδης

Στα σχέδιά του για τον εξορθολογισμό στα δρομολόγια που εκτελούνται ήδη και για τον επαναϋπολογισμό των δαπανών, αναφορικά με τη μισθοδοσία των εργαζομένων και την πληρωμή των μετόχων του ΟΑΣΘ, αναφέρθηκε μιλώντας στο κρατικό πρακτορείο ειδήσεων ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του Δ.Σ. του Οργανισμού, Χρήστος Στεφανίδης. Απαντώντας σε σχετική ερώτηση επισήμανε ότι η τιμολογιακή πολιτική που σχεδιάζεται να ισχύσει από την 1η Ιανουαρίου του 2017, θα είναι τριζωνική και δεν θα αφορά σε μεγάλες αλλαγές από την τρέχουσα που εφαρμόζεται.

Όπως ενδεικτικά ανέφερε, για τους χρήστες της αστικής συγκοινωνίας που διανύουν ως και 6χλμ, το κόστος του εισιτηρίου από 1 ευρώ που είναι σήμερα θα κυμαίνεται στα 0,97-0,98 λεπτά, από 6χλμ ως και 15 χλμ θα ανέρχεται στο 1 ευρώ, όπως είναι και σήμερα, από 15 χλμ ως και 25 χλμ στο 1,15-1,17 ευρώ (ελαφρά αυξημένο) και από 25 χλμ και απεριόριστα θα παραμείνει στα 2 ευρώ. Αναπροσαρμογές και στη μηνιαία κάρτα που προμηθεύονται οι χρήστες της αστικής συγκοινωνίας στο νομό Θεσσαλονίκης, αναμένεται να ισχύσουν από το νέο έτος και όπως είπε ο κ. Στεφανίδης, «ύστερα από επτά χρόνια που δεν έχει γίνει καμία αλλαγή στην τιμή της, σχεδιάζουμε να αυξήσουμε το κόστος της από τα 30 ευρώ, σε 47ευρώ-48 ευρώ. Καμία αλλαγή δεν προβλέπεται στην τιμή των καρτών εξαμήνου και έτους».

Σχετικά με τον εξορθολογισμό των δρομολογίων του ΟΑΣΘ, ο κ. Στεφανίδης ανέφερε ότι οι επεκτάσεις που αποφασίστηκαν το 2003 και το 2011 καταγράφουν πληρότητες 10%-15% και άρα «πρέπει να γίνουν αναπροσαρμογές». Στο πλαίσιο αυτό, είπε, ότι θα ενισχυθούν με περισσότερα δρομολόγια οι γραμμές του κέντρου, που παρουσιάζουν πληρότητες άνω του 35%. Μεταξύ αυτών, ενδεικτικά ανέφερε τις γραμμές των 3,8, 10, 31,57 και 58. Όπως διευκρίνισε, οι γραμμές που παρουσιάζουν πληρότητα άνω του 35% θα ενισχυθούν με ένα ακόμα λεωφορείο, με πληρότητα 45%-60% με δύο αστικά και με 60% με τρία λεωφορεία επιπλέον.

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, ο κ. Στεφανίδης είπε ότι «δεν δέχτηκε ακόμη τηλεφώνημα από το γραφείο του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων», προσθέτοντας πως «η σημερινή ανακοίνωση του Οργανισμού, είναι πλήρης, επί της ουσίας και τεκμηριωμένη, και άρα εκτιμώ ότι οι οριστικές λύσεις για τα ζητήματα του Οργανισμού, είναι θέμα χρόνου να δοθούν».