ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

οασθ σταση

Μετά από πρωτοβουλία των βουλευτών του Νομού Θεσσαλονίκης της Νέας Δημοκρατίας Κωνσταντίνου Γκιουλέκα, Σταύρου Καλαφάτη, Έλενας Ράπτη, Θεόδωρου Καράογλου και Σάββα Αναστασιάδη, πραγματοποιήθηκε σήμερα, Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου, συνάντησή – στην οποία συμμετείχε και ο Υπεύθυνος του Τομέα Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, βουλευτής Σερρών κ. Κώστας Καραμανλής –  με τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Χρήστο Σπίρτζη. «Οι βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας έθεσαν στον Υπουργό το θέμα του ΟΑΣΘ, εξήγησαν τα τεράστια προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί στην καθημερινότητα της Θεσσαλονίκης και ζήτησαν να δοθεί επιτέλους τέλος στην αφάνταστη ταλαιπωρία των Θεσσαλονικέων» αναφέρει σχετική ανακοίινωση η οποία συνεχίζει «Συγκεκριμένα, ζήτησαν να δώσει η Κυβέρνηση άμεση λύση για την καταβολή δεδουλευμένων στους εργαζομένους του ΟΑΣΘ και ο κ. Σπίρτζης δεσμεύτηκε ότι θα το κάνει μέχρι αύριο το πρωί. Η Νέα Δημοκρατία, ο αρμόδιος Τομεάρχης και οι βουλευτές του Νομού, θα συνεχίσουν να παρακολουθούν στενά το θέμα. Ελπίζουμε ο Υπουργός να τηρήσει τη δέσμευσή του, χωρίς να δημιουργηθούν άλλα προβλήματα στη ζωή της πόλης.»

Tο σχέδιο του υπουργού Σπίρτζη

Για οριστική λύση στο θέμα του ΟΑΣΘ άμεσα, με νομοθετική ρύθμιση, δεσμεύθηκε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης, μιλώντας στο Πρακτορείο Fm, ενώ γνωστοποίησε ότι θα έχει τις επόμενες μέρες διάλογο με δήμους και την περιφέρεια (οι οποίοι ζήτησαν πρώτα κυκλοφορία των λεωφορείων και μετά διάλογο) του Μητροπολιτικού κέντρου της Θεσσαλονίκης. «Η λύση που θα προτείνουμε θα είναι μετά από συζήτηση και διάλογο, πρώτα και κύρια με τους τοπικούς άρχοντες, με την περιφέρεια και τους δήμους. Το γραφείο μου συνεννοείται αν αυτή η συνάντηση θα γίνει αύριο ή μεθαύριο ή την Παρασκευή αλλά είναι δεδομένο ότι δεν μπορεί κανένας υπουργός, κανείς δήμαρχος να πει «δώστε στον ΟΑΣΘ λεφτά για να πληρωθούν τα δεδουλευμένα των εργαζόμενων χωρίς εγγυήσεις για το ελληνικό δημόσιο»»ανέφερε ο κ. Σπίρτζης. Εξέφρασε, δε, την πεποίθησή του ότι η συνεργασία υπουργείου, δήμων και περιφέρειας, θα δώσει οριστική λύση στο πρόβλημα που κατά τη γνώμη του είναι «σκάνδαλο 60 χρόνων της σύμβασης του ΟΑΣΘ». «Εχετε ξαναδεί σε ιδιωτικό οργανισμό που μέρος των εργαζόμενων είναι και ιδιοκτήτες, που δίνει εκατομμύρια το Δημόσιο, να εμπεριέχεται σ΄αυτές τις επιδοτήσεις, το κέρδος των μετόχων; Γίνεται να έχουν πληρωθεί τα μερίσματα των μετόχων τον Ιούνιο και να χρωστούνται τα δεδουλευμένα;» αναρωτήθηκε ο κ. Σπίρτης, προσθέτοντας ότι ο Οργανισμός «από το 2009 έως σήμερα, έχει πάρει 1 δισ. επιδοτήσεις, έχει δώσει τα μερίσματα στους μετόχους και χρωστάει παντού».