ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

OASTH-copy

Θέση για το ζήτημα του ΟΑΣΘ πήρε η οργάνωση του ΣΥΡΙΖΑ Α’ Θεσσαλονίκης με αφορμή τις τελευταίες εξελίξεις. Η κομματική οργάνωση μεταξύ άλλων ζητά… δημόσιο φορέα μεταφορών και επιτίθεται στο σωματείο εργαζομένων αποκαλώντας το «εργοδοτικό».

 

Η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ Α’ Θεσσαλονίκης έχει ως εξής: 

Για 12η μέρα συνεχίζεται η ταλαιπωρία και η ομηρία των Θεσσαλονικέων από την απουσία λεωφορείων στους δρόμους της πόλης. Κι αυτό εξαιτίας της συνεχιζόμενης επίσχεσης εργασίας που έχει κηρύξει το εργοδοτικό σωματείο του ΟΑΣΘ ζητώντας τα δεδουλευμένα, όχι όμως από τη διοίκηση του κρατικοδίαιτου οργανισμού αλλά από το κράτος.

Η συμπαιγνία των μετόχων, της διοίκησης και του σωματείου του ΟΑΣΘ με θύμα το λαό της Θεσσαλονίκης δεν μπορεί να συνεχιστεί. Η διοίκηση οφείλει να φανεί συνεπής στις υποχρεώσεις της απέναντι στους εργαζόμενους και απέναντι στο επιβατικό κοινό. Αυτό σημαίνει πως αφενός πρέπει να εξοφληθούν άμεσα οι εργαζόμενοι αφετέρου να σταματήσει η συνεχής υποβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών που έχει ως αποτέλεσμα την καθημερινή ταλαιπωρία των πολιτών εξαιτίας της παλαιότητας των λεωφορείων και της μείωσης των δρομολογίων.

Επισημαίνουμε πως με μεγάλη ευκολία απορρίπτονται από το σωματείο εργαζομένων, οι προτάσεις του υπουργείου που είναι πρόθυμο να προκαταβάλει τις υποχρεώσεις της Πολιτείας ζητώντας ταυτόχρονα και τη διασφάλιση πως τα χρήματα θα χρησιμοποιηθούν για την εξόφληση των εργαζομένων. Κανείς δεν απαντά στους ταλαιπωρημένους Θεσσαλονικείς πως γίνεται οι μέτοχοι του ζημιογόνου οργανισμού να λαμβάνουν κανονικά τα μερίσματά τους, ενώ οι εργαζόμενοι μένουν απλήρωτοι. Κανείς δε μιλά για τις αμαρτωλές συμβάσεις που έχουν υπογράψει οι προηγούμενες κυβερνήσεις με τον ΟΑΣΘ, οι οποίες ταλανίζουν τις αστικές συγκοινωνίες της πόλης.

Και ενώ συμβαίνουν όλα αυτά, η διοίκηση του ΟΑΣΘ, χωρίς ντροπή, σχεδιάζει αύξηση της κάρτας μηνιαίων διαδρομών από 30 σε 48 ευρώ.

Θεωρούμε πως το θέμα πλέον έχει ωριμάσει και πως η κυβέρνηση πρέπει να προχωρήσει άμεσα στη δημιουργία ενός δημόσιου φορέα ο οποίος θα διαχειριστεί την αστική συγκοινωνία, τα λεωφορεία σήμερα, το μετρό και τη θαλάσσια συγκοινωνία στο άμεσο μέλλον.