ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

Στόχος της εταιρείας είναι η  ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής ως ένας ιδιαίτερα ελκυστικός προορισμός, καθώς και η ενδυνάμωση της θέσης της ίδιας της πόλης ως σημαντικό εμπορικό, επιχειρηματικό και τουριστικό κέντρο–κόμβο που θα αποτελέσει σημείο αναφοράς για τη Νότια Ευρώπη…
Η Fraport Greece παρουσίασε τα σχέδιά της για το αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης – το μεγαλύτερο από τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια – που θα διαχειρίζεται σύντομα η εταιρεία. Η διοικητική ομάδα της Fraport Greece (Αlexander Zinell, Chief Executive Officer, Βαγγέλης Μπαλτάς, Chief Financial Officer, Ian Matheson, Chief Operations Officer και Bill Fullerton, Chief Technical Officer) συμμετείχε σύσσωμη στην παρουσίαση των σχεδίων θέλοντας προφανώς  να δείξουν ότι εννοούν όσα λένε και… υπογράφουν, κάτι που έχει σημασία στο εξωτερικό, αν όχι στην Ελλάδα.
Ο τερματικός σταθμός του αεροδρομίου θα ανακαινιστεί και θα εκσυγχρονιστεί, ενώ θα πραγματοποιηθεί αναδιάπλαση των εμπορικών χώρων του αεροδρομίου. Όπως είπαν περιμένουν μία αύξηση της τάξης του 48% στον αριθμό των επιβατών στο Αεροδρόμιο «Μακεδονία» μέχρι το… 2026. Με έμφαση στην άνεση, στην ασφάλεια και στη λειτουργικότητα θα προχωρήσει και στην αναβάθμιση των ήδη υπαρχουσών υποδομών του καθώς και σε έργα με στόχο τη δημιουργία ενός σύγχρονου περιβάλλοντος που θα βασίζεται στις ανάγκες των επιβατών. Οι σημαντικές βελτιώσεις που θα πραγματοποιηθούν για την αύξηση τόσο της χωρητικότητας του αεροδρομίου όσο και της ποιότητας των υπηρεσιών   περιλαμβάνουν: 47% αύξηση  των σταθμών Check-in, 75% αύξηση των ζωνών παραλαβής αποσκευών, 50% αύξηση  του συνολικού αριθμού πυλών και διπλασιασμό των ζωνών ασφαλείας του αεροδρομίου. Ταυτόχρονα, όλες οι λειτουργίες του αεροδρομίου θα πραγματοποιούνται με βάση τα διεθνώς αναγνωρισμένα πρότυπα ασφαλείας. Τα έργα που θα πραγματοποιηθούν περιλαμβάνουν την αναδιοργάνωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών με τη δημιουργία θέσεων power-in/push-back, την ανακαίνιση  του οδοστρώματος και την κατασκευή νέου πυροσβεστικού σταθμού  με λειτουργικό σχεδιασμό σύμφωνα με τις διεθνείς απαιτήσεις.
Η επένδυση που θα κάνει η εταιρεία στη ξεχασμένη – κυρίως το χειμώνα – ελληνική περιφέρεια θα είναι άλλου μεγέθους, πρωτόγνωρου για τα δικά μας δεδομένα. Παράδειγμα στο αεροδρόμιο της Σαντορίνης, οι κτιριακές υποδομές 5.000 τετραγωνικών μέτρων θα επεκταθούν στις… 15.000 τ.μ. Να θυμίσουμε ότι το δημοφιλές νησί -σε όλον τον πλανήτη – δεν έχει… μαρίνα γιατί μέχρι σήμερα, ούτε ένας αρμόδιος σκέφθηκε να την κάνει…