ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

shutterstock_99449315-thumb-largeΟι περισσότερες γυναίκες που κάνουν δίαιτα μπορούν να ακολουθήσουν μια σωστή και διαιτητική διατροφή, όμως δύσκολα αποχωρίζονται τα γλυκά. Οι περισσότερες δίαιτες αποτυγχάνουν ακριβώς επειδή δεν ικανοποιούν την επιθυμία για γλυκό. Για να μην στερηθείτε τίποτα την επόμενη φορά που θα ακολουθήσετε μια διατροφή για να χάσετε κιλά, επιλέξτε γλυκά που δεν θα σας επιβαρύνουν με πολλές θερμίδες ενώ θα ικανοποιήσουν την επιθυμία σας για σοκολάτα ή λίγη ζάχαρη.

Παγωτό με μπισκότα: 96 θερμίδες
Βάλτε 1/4 κούπας παγωτό φράουλα ανάμεσα σε δύο μπισκότα. Είναι απολαυστικό και θα σας χορτάσει.

Γιαούρτι με φρούτα: 170 θερμίδες
1 κούπα ψιλοκομμένο ροδάκινο παγωμένο με μισή κούπα κρύο γιαούρτι, μια κουταλιά μέλι και μια κουταλιά χυμό λεμόνι.

Ποπ κορν με σοκολάτα: 140 θερμίδες
Φτιάξτε δύο κούπες σκέτο ποπ-κορν και περιχύστε από πάνω 28 γραμμάρια λιωμένη μαύρη σοκολάτα

Αχλάδι με σοκολάτα: 160 θερμίδες
Σε ένα μπολ βάλτε 1 μικρό ψιλοκομμένο αχλάδι με 15 γραμμάρια λιωμένη μαύρη σοκολάτα και λίγη βανίλια.

Αποξηραμένα φρούτα: 106 θερμίδες
Απολαύστε ένα αποξηραμένο σύκο μαζί με 15 γραμμάρια μαύρη σοκολάτα!

Πουτίγκα καρύδας: 93 θερμίδες
Αναμείξτε 1/4 κούπας τυρί κότατζ με δύο κουταλιές γάλα καρύδας, μια κουταλιά τριμμένο ινδοκάρυδο και 2 κουταλίτσες ψιλοκομμένους αποξηραμένους χουρμάδες.

Φρούτα με ξηρούς καρπούς: 126 θερμίδες
Βουτήξτε μια μπανάνα κομμένη σε φέτες σε ένα μπολ με λίγη λιωμένη μαύρη σοκολάτα και 2 τριμμένα φιστίκια.

kathimerini.gr