ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

xristos-spirtzis

Στο τέλος του έτους προσδιόρισε ο υπουργός Υποδομών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης τη ρύθμιση για τον χάρτη των ραδιοφωνικών συχνοτήτων, ενώ για τις τηλεοπτικές άδειες είπε πως ο νόμος Παππά δεν θα ακυρωθεί, αλλά θα αλλάξει μόνο στα σημεία που προστάζει η απόφαση του ΣτΕ.

«Στα ραδιόφωνα έχουμε πιο σύνθετο τοπίο από αυτό της τηλεόρασης, με σταθμούς που δεν είναι ούτε προσωρινά αδειοδοτημένοι, έχουμε την αθλιότητα του δάσους κεραιών στις κορυφογραμμές και αυτό που προσπαθούμε είναι να βάλουμε και εκεί μία τάξη. Ο χάρτης είναι προς διαβούλευση στις Ενώσεις ραδιοφώνου και πιστεύουμε ότι έως τέλος του χρόνου θα έχουμε αποτελέσματα» τόνισε ο Χρ.Σπίρτζης, μιλώντας στην ΕΡΤ.

Αναφερόμενος στην ανακοίνωση της ΝΔ για το άρθρο του γενικού γραμματέα Ενημέρωσης Λ. Κρέτσου, ο κ. Σπίρτζης σχολίασε: «Αλλού με τρίβεις γούμενε και αλλού έχω τον πόνο».

«Η ΝΔ συνεχίζει τον ολισθηρό κατήφορο που έχει ξεκινήσει χρόνια, να είναι ένα κόμμα που δεν εξυπηρετεί το δημόσιο συμφέρον» πρόσθεσε, υποστηρίζοντας ότι δεν είναι μόνο τα 256 εκατ. ευρώ που χάθηκαν από τον διαγωνισμό για τις τηλεοπτικές άδειες, είναι ακόμα 1 δισ. ευρώ από το χάρισμα που έχει γίνει στις τηλεοπτικές συχνότητες, στους ίδιους τους καλανάρχες.

«Ο κ. Κρέτσος» σημείωσε ο υπουργός Μεταφορών «έχει κάνει μια χαρά τη δουλειά του, πραγματοποιώντας έναν διαφανέστατο διαγωνισμό, ενώ κάλεσε τη ΝΔ την Πέμπτη να συμβάλει στη συγκρότηση του ΕΣΡ, για να πάμε με άλλο σκηνικό για τα τηλεοπτικά κανάλια της χώρας».

Ως ένδειξη καλής θέλησης, πρόσθεσε, η κυβέρνηση σταμάτησε όλες τις ενέργειες για να συγκροτηθεί το ΕΣΡ, τη στιγμή που η ΝΔ βάζει συνεχώς προσκόμματα.

Σύμφωνα με τον υπουργό, ο νόμος 4339 δεν θα ακυρωθεί, θα αλλάξει μόνο στα σημεία που προστάζει το ΣτΕ και έως τότε πρέπει να υπάρχει προσωρινή αδειοδότηση.

Ο κ. Σπίρτζης κατηγόρησε, επίσης, τη ΝΔ πως έχει μετατραπεί σε γραφείο Τύπου των καναλαρχών και πως στόχος της είναι να μη γίνει ποτέ διαγωνισμός για τις τηλεοπτικές άδειες.

Τέλος, για την πιθανότητα να φύγει ο τομέας των Μεταφορών από το υπουργείο του και να πάει στο Ναυτιλίας, είπε ότι «η αρμοδιότητα του ποιος είναι στην κυβέρνηση και της σύνθεσης του υπουργικού συμβουλίου ανήκει αποκλειστικά στον πρωθυπουργό», ενώ σημείωσε ότι η λειτουργία των Μεταφορών πρέπει να ανήκει σε ένα υπουργείο.

Επίσης, δήλωσε ότι ο ανασχηματισμός πρέπει να είναι ένας δομικός ανασχηματισμός «για να πάμε σε αυτό που έχει ανάγκη η χώρα για να πάμε από τις εποχές της ύφεσης σε αυτές της ανάπτυξης. Και αυτό θέλει άλλη προσέγγιση, σε αυτό που επιδιώκουν τα υπουργεία».