ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

unnamed

Κάντε κλικ στο e-15195.pilea-hortiatis.gr και δώστε λύσεις στα προβλήματα της καθημερινότητάς σας.

Αυτό ισχύει από τις αρχές Νοεμβρίου για τους δημότες του δήμου Πυλαίας-Χορτιάτη, που για άλλη μια φορά πρωτοπορεί σε θέματα εξυπηρέτησης του πολίτη και εφαρμογής καινοτομικών τεχνολογιών. Παρέχοντας στους δημότες του τη δυνατότητα να επικοινωνούν διαδικτυακά με τη δημοτική τους αρχή, να αναφέρουν, να παρακολουθούν και να επιλύουν τα καθημερινά τους προβλήματα. Είτε πρόκειται για ένα ογκώδες αντικείμενο που πρέπει να απομακρυνθεί, για ένα χαλασμένο κάδο ή μια καμένη λάμπα ηλεκτροφωτισμού, κλαδιά που πρέπει να μαζευτούν είτε για σπασμένα πλακάκια στα πεζοδρόμια, οι πολίτες μπορούν με πολύ απλές κινήσεις να καταγράψουν το αίτημά τους, να τραβήξουν φωτογραφίες που τους αφορούν, να τις αποστείλουν ηλεκτρονικά στο δήμο και στη συνέχεια να παρακολουθήσουν την εξέλιξη του αιτήματός τους, χρησιμοποιώντας το κινητό τους τηλέφωνο ή τον υπολογιστή τους.

Οι παραπάνω δυνατότητες διατίθενται χάρη στην υιοθέτηση από το δήμο της πλατφόρμας λογισμικού «e-15195 Βελτιώνω την πόλη μου». Αξιοποιώντας καινοτόμες τεχνολογίες, η πλατφόρμα «Βελτιώνω Την Πόλη Μου» επιτρέπει την αποτελεσματική διαχείριση των καθημερινών προβλημάτων του πολίτη, παρέχοντας λειτουργίες υποβολής, διαχείρισης και ανάλυσης των αιτημάτων του. Αποτελείται δε από μια διαδικτυακή εφαρμογή που παραμετροποιείται πλήρως με βάση τις ανάγκες του Δήμου, καθώς και από δύο native εφαρμογές για έξυπνες κινητές συσκευές με λειτουργικό σύστημα Android και iOS με την ονομασία  «e-15195 IMCity».

Με τη νέα εφαρμογή:

-Δημιουργείται μια ενοποιημένη πλατφόρμα (web-mobile) για τα ηλεκτρονικά αιτήματα των πολιτών.

-Δίνεται η δυνατότητα εύκολης και γρήγορης εγγραφής μέσω Facebook και Google+.

-Όλα τα αιτήματα και το ιστορικό της εξέλιξής τους είναι ορατά σε όλους, κάτι που ενισχύει τη διαφάνεια στη λειτουργία του δήμου.

-Οι πολίτες ψηφίζουν σε υποβληθέντα αιτήματα, αναδεικνύοντας τη σπουδαιότητά τους.

-Δίνεται η δυνατότητα γραφικής και γεωγραφικής απεικόνισης των αιτημάτων σε χάρτη και επισύναψης πολλών φωτογραφιών από τον πολίτη, αλλά και φωτογραφιών ή εγγράφων από την υπηρεσία με ξεχωριστή σήμανση.

-Υπάρχει η δυνατότητα προσωπικής αλληλογραφίας της υπηρεσίας με τον πολίτη σε κάθε αίτημα ηλεκτρονικά μέσω σχολίων.

Να σημειωθεί ότι η ανάπτυξη της εφαρμογής πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία INFALIA PC, τεχνοβλαστό του Εθνικού Κέντρου Έρευνας & Τεχνολογικής Ανάπτυξης (Ε.Κ.Ε.Τ.Α.) και την εταιρεία INTELSPACE S.A., τεχνοβλαστό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (Α.Π.Θ.) σε συνεργασία με το Τμήμα Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών του Δήμου Πυλαίας- Χορτιάτη.