ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Μια αστική συγκοινωνία ιδιοκτησίας του δήμου, προτείνει το δήμαρχος Θεσσαλονίκης στην συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Θεσσαλονίκης τονίζοντας: «Ιδιοκτήτες των αστικών συγκοινωνιών στην πόλη πρέπει να είναι οι δήμοι. Διαχειριστής μπορεί να είναι κάποια εταιρεία».

Όσο αφορά την σύμβαση που έχει ο ΟΑΣΘ με το Κράτος ανέφερε:  «Το 2019 ολοκληρώνεται η περίοδος των μονοπωλιακών καθεστώτων. Μπορεί η σύμβαση του ΟΑΣΘ να λέει ότι διαρκεί μέχρι δύο χρόνια μετά τη λειτουργία του μετρό, ωστόσο, οι νομικοί σύμβουλοι μας είπαν ότι η συμφωνία αυτή δεν έχει ισχύ, καθώς δεν αναφέρεται σε αυτή συγκεκριμένη ημερομηνία».

Σε συζητήσεις με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα βρίσκεται ο δήμος για χρηματοδότηση για την δημιουργία δικτύου αστικής συγκοινωνίας , όπως γνωστοποίησε ο Γ. Μπουτάρης : «Η τράπεζα αυτή ιδρύθηκε μετά το ‘90 όχι και δεν είναι εμπορική τράπεζα, είναι χρηματοδοτικός οργανισμός. Διαθέτει κεφάλαια για μεγάλα έργα υποδομής. Εμείς αναφέραμε ότι θέλουμε συγκοινωνία με ηλεκτρικά λεωφορεία. Τους είπαμε “αν μπει ο δήμος μέσα στις συγκοινωνίες δάνειο και σας βάλουμε στα λεωφορεία ως αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, συμφωνείτε;»

Συνεχίζοντας για το θέμα της τοπικής συγκοινωνίας ο δήμαρχος αποκάλυψε ότι μια αγγλική εταιρία έδειξε ενδιαφέρον για να αναλάβει τα ηνία της μεταφοράς των πολιτών της πόλης: «Αυτοί οι άνθρωποι έρχονται να κάνουν δουλειά και προφανώς θέλουν και να κερδίσουν. Όταν δουν ότι αυτό δεν προχωρά, δεν πρόκειται να επενδύσουν».