ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Το φούσκωμα είναι κατ’ εξοχήν αποτέλεσμα της ποσότητας και της ποιότητας του φαγητού που καταναλώνουμε και προκαλεί τόσο αισθητική ενόχληση όσο και δυσφορία στην ευρύτερη περιοχή της κοιλιάς.

Εάν σας ταλαιπωρεί συχνά το φούσκωμα, παρακάτω θα δείτε τρεις απλούς τρόπους να το περιορίσετε.

  1. Έλεγχος μερίδων

 

Μία από τις συνηθέστερες και πιο προφανείς αιτίες πίσω από το φούσκωμα είναι οι υπερβολικές ποσότητες φαγητού. Επιλέξτε μικρότερο πιάτο και επίσης προσπαθήστε να τρώτε πιο αργά ώστε να μην καταπίνετε αέρα μαζί με το φαγητό. Φυσικά σημαντικό ρόλο παίζουν και οι συγκεκριμένες τροφές που περιλαμβάνει ένα γεύμα, αφού οι πολλοί υδατάνθρακες και το πολύ αλάτι στο φαγητό προκαλούν κατακράτηση υγρών.

  1. Κατανάλωση προβιοτικών

 

Τα αέρια που απελευθερώνουν τα βακτήρια του εντέρου συμβάλλουν στο φούσκωμα. Τα προβιοτικά, τα «καλά» βακτήρια που βρίσκονται σε διάφορα γαλακτοκομικά, όπως γιαούρτια, και σε ειδικά συμπληρώματα διατροφής, μειώνουν την παραγωγή αερίων και το φούσκωμα, ιδιαίτερα σε άτομα με προβλήματα πέψης.

  1. Έλεγχος για τροφικές αλλεργίες και δυσανεξίες

 

Οι τροφικές αλλεργίες και δυσανεξίες εκδηλώνονται με φούσκωμα, αέρια και άλλα συναφή συμπτώματα. Μερικοί «συνήθεις ύποπτοι» πίσω από τις τροφικές αλλεργίες και δυσανεξίες είναι η λακτόζη, η φρουκτόζη, τα αυγά, το σιτάρι και η γλουτένη. Εάν πιστεύετε ότι οι ενοχλήσεις που αντιμετωπίζετε οφείλονται σε συγκεκριμένες τροφές, δοκιμάστε για μερικές ημέρες να τις βγάλετε από τη διατροφή σας.

 

Πηγή onmed.gr

 

(φωτο bigstockphoto.com)