ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Η Σχολή Επιχειρηματικότητας έκανε φέτος, για πρώτη φορά, στάση και στη Θεσσαλονίκη, σχεδόν ένα μήνα μετά την επιτυχημένη διοργάνωση της Αθήνας, με τη φετινή θεματική «Exporting Greece & Agriculture» να επικεντρώνεται σε δύο πολύ σημαντικούς και ελπιδοφόρους τομείς της ελληνικής οικονομίας.

Και στις δύο πόλεις, η Σχολή ταξίδεψε με την υποστήριξη του Ιδρύματος της Coca-Cola (The Coca-Cola Foundation), με στόχο να δώσει έμπνευση σε περισσότερους νέους να συνεχίσουν τη δυναμική τους προσπάθεια, αλλά και εκείνα τα εφόδια που θα τους βοηθήσουν να μετατρέψουν τις ιδέες τους σε μια σύγχρονη επιχειρηματική πραγματικότητα.

Γιατί, οι σημερινοί νέοι διαθέτουν εκείνο το ταλέντο και τη δημιουργικότητα που χρειάζεται η χώρα μας για να μπει σε μία νέα εποχή ανάπτυξης και καινοτομίας.

Για 5 ημέρες λοιπόν, 100  νέοι επίδοξοι επιχειρηματίες ηλικίας 18-35 ετών, είχαν τη δυνατότητα να δουλέψουν σε δεκαμελείς ομάδες με σκοπό να εξελίξουν και να αναδείξουν μία επιχειρηματική ιδέα, προκειμένου να την παρουσιάσουν την τελευταία ημέρα μπροστά στην κριτική επιτροπή και να αναδειχθεί η ομάδα τους ο μεγάλος νικητής.

Σε αυτό το απαιτητικό εγχείρημα δεν ήταν μόνοι τους! Τα μέλη των ομάδων είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά και να συμβουλευτούν ορισμένους από τους πιο ταλαντούχους και επιτυχημένους επιχειρηματίες της ελληνικής αγοράς προκειμένου να αντλήσουν έμπνευση για τα δικά τους επιχειρηματικά σχέδια!

Για τον ίδιο λόγο, οι συμμετέχοντες της Σχολής Επιχειρηματικότητας επισκέφθηκαν την Αμερικανική Γεωργική Σχολή της Θεσσαλονίκης και το Κέντρο Αγροδιατροφικής Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας. Εκεί, επαγγελματίες από το χώρο της γεωργίας, της επιστήμης και της βιομηχανίας τροφίμων μοιράστηκαν μαζί τους γνώσεις και εμπειρίες, αποδεικνύοντας τους πως τομείς, όπως η γεωργία, η κτηνοτροφία και ο αγροτουρισμός αποτελούν βιώσιμες λύσεις για τους νέους.

Στο τέλος της εβδομάδας, νικητές αναδείχθηκαν τα μέλη της ομάδας Discus με την ιδέα «grabEat», μια διαδικτυακή πλατφόρμα που σκοπό έχει να περιορίσει την σπατάλη των τροφίμων στα εστιατόρια.   H Coca-Cola εξασφάλισε μια θέση για όλα τα μέλη της νικήτριας ομάδας στο πρόγραμμα VentureGarden, ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης και mentoring στην επιχειρηματικότητα, διάρκειας 14 μηνών.

Παράλληλα, και οι τρεις πρώτες ομάδες κέρδισαν 6μηνη συνδρομή σε διεθνή οικονομικά περιοδικά, για να βρίσκονται πάντα μέσα στις εξελίξεις.

Και επειδή η ανταπόκριση των νέων στην επίσκεψη στην Αμερικανική Γεωργική Σχολή ήταν πολύ μεγάλη, η Coca-Cola θα δώσει την ευκαιρία σε 6 τυχερούς να παρακολουθήσουν ένα βιωματικό σεμινάριο της επιλογής τους – όπως γαλακτοκομία, μελισσοκομία, αμπελουργία κ.α., ώστε να μάθουν ακόμη περισσότερα για τους συγκεκριμένους κλάδους και τις δυνατότητες τους.

Το πραγματικό έπαθλο, ωστόσο, για όλους τους συμμετέχοντες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ήταν το γεγονός πως η Σχολή Επιχειρηματικότητας τους έδωσε την ευκαιρία να εξελιχθούν, να βιώσουν νέες εμπειρίες και να συνειδητοποιήσουν πως έχουν τη δυνατότητα να κάνουν τις ιδέες του πραγματικότητα.

Αυτοπεποίθηση, θέληση, τους κατάλληλους συνεργάτες και σκληρή δουλειά είναι εκείνα τα στοιχεία που χρειάζεται ένας νέος επίδοξος επιχειρηματίας για να ξεκινήσει το επιχειρηματικό ταξίδι των ονείρων του!

Η Σχολή Επιχειρηματικότητας διοργανώθηκε από τη διεθνή μη κερδοσκοπική οργάνωση ThinkYoung στην Αθήνα από τις 3 έως τις 7 Οκτωβρίου και στη Θεσσαλονίκη από τις 7 έως τις 11 Νοεμβρίου με την υποστήριξη του Ιδρύματος της CocaCola (The CocaCola Foundation) και της CocaCola στην Ελλάδα.

photo-1-must
H νικήτρια ομάδα Discus, ανάμεσα στον Δρ. Δημήτρη Κονταρίνη, Διευθυντή του Κέντρου Επιχειρηματικότητας του Anatolia School of Business του ACT (πρώτος από αριστερά), την κα Νεκταρία Μητράκου, Διευθύντρια Εταιρικής Επικοινωνίας της Coca-Cola Hellas (πέμπτη από αριστερά), τον κ. Andrea Gerosa συνιδρυτή της ThinkYoung (πέμπτος από δεξιά) και σε μέλη της διοργάνωσης

 

photo-2-afs
Οι συμμετέχοντες της Σχολής Επιχειρηματικότητας κατά τη διάρκεια της επίσκεψής τους στην Αμερικανική Γεωργική Σχολή της Θεσσαλονίκης
photo-3_generic
Στιγμιότυπο από τη Σχολή Επιχειρηματικότητας της Θεσσαλονίκης

 

photo-4 photo-5photo-7

photo-6
Οι εντυπώσεις των νέων από τη συμμετοχή τους στη Σχολή Επιχειρηματικότητας της Θεσσαλονίκης