ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

«…Έχουμε πολλά πράγματα που μπορούμε να προβάλλουμε απλά χρειαζόμαστε προβολή και διαφήμιση και έχουμε κάνει στοχευμένες δράσεις γι’ αυτό. Έχουμε υπέροχα μέρη που μπορούμε να προτείνουμε στους ξένους, όπως πχ τα… Τζουμέρκα».

«Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι, το 2016 δεν είχαμε μόνο ρεκόρ τουρισμού από το εξωτερικό αλλά ταξίδεψε και μεγάλο ποσοστό Ελλήνων, μπαίνουμε στην διαδικασία του εσωτερικού ελληνικού τουρισμού», είπε η κα Κουντουρά στον Αlpha 989, τονίζοντας την επιμήκυνση της περιόδου από Μάρτιο-Νοέμβριο και την στήριξη ειδικών κατηγοριών τουρισμού, όπως ο εναλλακτικός τουρισμός και ο αγροτουρισμός, ο περιπατητικός ή ο ποδηλατικός.

«Είχαμε 19% αύξηση από την Αγγλία για χειμερινό τουρισμό», επεσήμανε και τόνισε ότι «στην Ελλάδα έχουμε παραδείγματα τουρισμού, που είναι πρωτοτυπία για το εξωτερικό. Η Ελλάδα συνδυάζει σε μικρή απόσταση τη θάλασσα με το βουνό. Έχουμε πολλά πράγματα που μπορούμε να προβάλλουμε απλά χρειαζόμαστε προβολή και διαφήμιση και έχουμε κάνει στοχευμένες δράσεις γι’ αυτό. Έχουμε υπέροχα μέρη που μπορούμε να προτείνουμε στους ξένους, όπως πχ τα… Τζουμέρκα».

Πρόσθεσε ότι «όσον αφορά το οικονομικό κομμάτι υπάρχει μια ικανοποιητική μείωση της ανεργίας σε μονάδες της τάξης του 5%. Έχουν αυξηθεί στον τουρισμό και οι θέσεις εργασίας και βγαίνουμε από την κρίση. Η Ελλάδα αλλάζει σελίδα». Εξέφρασε τον προβληματισμό της για βρετανικό δημοσίευμα που κατατάσσει τις χώρες μας στις πολύ επικίνδυνες χώρες, μαζί με την Τουρκία, την Τυνησία και την Αίγυπτο λέγοντας χαρακτηριστικά: «Ο ανταγωνισμός είναι πολύ σκληρός. Αυτά που μας προβληματίζουν τα αντιμετωπίζουμε και μέσα από τα γραφεία μας στο εξωτερικό. Και πέρσι παρουσίαζαν μια ψεύτικη εικόνα για την Ελλάδα. Έχουμε δυστυχώς πολύ μικρό budget για την προβολή. Έχουμε όμως τα social media και δείχνουμε σε τουρίστες την πραγματικότητα με κάμερες, τί πραγματικά συμβαίνει στη χώρα μας. Είμαστε πχ στρατηγική επιλογή ως χώρα για κρουαζιέρα. Πολλές φορές υπάρχει μια υπερβολή και μια παραπλάνηση. Δυστυχώς και από τα εθνικά μέσα φεύγουν ειδήσεις και εικόνες που δημιουργούν προβλήματα. Εμείς στο γραφείο έχουμε μια ομάδα παιδιών, που τα εντοπίζει όλα αυτά και τα κοιτάει. Έχουμε πολλούς travel bloggers που έχουν αναλάβει την προβολή της Ελλάδας. Ο τουρισμός τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο πχ από την Τουρκία στην Ελλάδα αυξήθηκε κατά 82%…

*Νομός Ιωαννίνων