ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Το νερό αποτελεί το 75% του σώματος μας και κάθε διατροφολόγος αλλά και γιατρός θα επιβεβαιώσει πως οι ευεργετικές του ιδιότητες για τον ανθρώπινο οργανισμό είναι πολλές και σημαντικές.

Ανάμεσα σε αυτές θα βρείτε το γεγονός ότι αυξάνει το μεταβολισμό, μειώνει το αίσθημα της πείνας, βοηθάει την καρδιά να στέλνει το αίμα στον εγκέφαλο και τα όργανα, ελαττώνει τα επίπεδα του στρες, συμβάλει στην ανάπτυξη των μυών, είναι τροφή για την επιδερμίδα και λειτουργεί ως καλλυντικό ομορφιάς για αυτήν, παίζει ρόλο στη λειτουργία του πεπτικού συστήματος, καθαρίζει τον οργανισμό από τοξίνες.

Με τα οφέλη του να μοιάζουν ατελείωτα, γιατί λοιπόν να μην το εντάξετε στις καθημερινές σας συνήθειες;

Αλλωστε το μόνο που απαιτείται είναι προγραμματισμός και κάποια μικρά τρικ!

  • Χαρίστε του τη μορφή ενός αξεσουάρ που δεν θα θέλατε να αποχωριστείτε ποτέ. Γεμίστε το αγαπημένο σας παγούρι με νερό και βάλτε το στην τσάντα σας, όπου βρεθείτε.
  • Επιλέξτε «έξυπνα» μπουκάλια. Η τεχνολογία έχει προχωρήσει τόσο που στην αγορά μπορείτε να βρείτε μπουκάλια τύπου γκάτζετ τα οποία συνδέονται με εφαρμογή του κινητού και καταγράφουν τόσο τη θερμοκρασία και την ποσότητα του νερού που υπάρχει μέσα τους, όσο και την πρόοδο σας στην κατανάλωση τους.
  • Διψάσατε και σκέφτεστε να πιείτε ένα αναψυκτικό ή ένα χυμό; Κάντε καλό στην υγεία σας αντικαθιστώντας τα με ένα ποτήρι νερό, ακόμα κι αν βρίσκεστε σε εστιατόριο.
  • Reminders ή αλλιώς φτιάξτε τις δικές σας «υπενθυμίσεις» επάνω στο μπουκάλι ή το παγούρι σας, γράφοντας για παράδειγμα τις ώρες που πρέπει να πίνετε νερό, για να μην το ξεχνάτε ποτέ.
  • Προσθέστε γεύση και άρωμα στο νερό, ρίχνοντας μέσα στο μπουκάλι βότανα ή κομμάτια φρούτων, όπως ο ανανάς. Αυτά θα κάνουν την κατανάλωση του πιο ευχάριστη.
  • Χρησιμοποιείτε το ξυπνητήρι του κινητού σας μόνο για το πρωί επειδή πρέπει να πάτε στη δουλειά; Αν και στην αρχή μπορεί να σας φανεί ενοχλητικό, ενεργοποιήστε την υπενθύμιση σε αυτό και για το νερό.
  • Είναι γνωστό ότι ένα ποτήρι νερό πριν από κάθε γεύμα σας κάνει να αισθάνεστε πιο πλήρεις, με αποτέλεσμα να τρώτε μικρότερη ποσότητα φαγητού, ρυθμίζοντας έτσι την όρεξη σας.
  • Κρατήστε την ισορροπία με τον κανόνα «ένα με ένα», που αφορά στα ποτά ή τον καφέ. Φροντίστε ώστε κάθε ποτήρι από αυτά ακολουθείτε από ένα ποτήρι νερό, ώστε έτσι ο οργανισμός να παραμένει ενυδατωμένος όλες τις ώρες.

Πηγή bovary.gr