ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Η πρώτη νύχτα της χρονιάς, παραδοσιακά, είναι νύχτα εξόδου, διασκέδασης και άφθονου ποτού. Τι γίνεται όταν το παρακάνουμε για τα δεδομένα μας; Υπάρχουν 6 τροφές που μπορούν να μας σώσουν!

hangover2

Κοτόσουπα: Είναι το ιδανικό φαγητό για αποκατάσταση του οργανισμού καθώς είναι τόσο θρεπτικό όσο και ελαφρύ. Πρώτα απ’ όλα μας ενυδατώνει, κάτι που χρειάζεται μετά την κατανάλωση αλκοόλ -το οποίο μας αφυδατώνει. Το αλάτι που έχει αναπληρώνει τους ηλεκτρολύτες που χάνουμε με την αφυδάτωση και μας είναι απαραίτητοι για τις λειτουργίες του σώματός μας.

Ισοτονικό ποτό: Για την ενυδάτωση του οργανισμού μας, σε περίπτωση που νιώθουμε πως το στομάχι μας δεν μπορεί να αντέξει τίποτα άλλο, μπορούμε να επιλέγουμε ένα ποτό για αθλητές, ενισχυμένο με νάτριο, κάλιο και ηλεκτρολύτες.

Σολομός: Υπάρχουν κάποια θρεπτικά συστατικά που βοηθούν τον οργανισμό να απαλλαγεί από τον πόνο. Αυτά είναι τόσο η βιταμίνη Β6 όσο και τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα. Η βιταμίνη Β6 καταπραΰνει τα συμπτώματα του hangover, ενώ παράλληλα τα ωμέγα-3 βελτιώνουν τη διάθεσή μας.

Φρούτα: Τα φρούτα περιέχουν μια φυσική γλυκιά ουσία, τη φρουκτόζη, που σύμφωνα με μελέτες βοηθά τον οργανισμό να απομακρύνει το αλκοόλ και να επανέλθει πιο γρήγορα μετά το hangover. Προτιμήστε φρούτα χωρίς πολλούς χυμούς, όπως τα μήλα και η μπανάνα.

Τζίντζερ: Το στομάχι σας ανακατεύετε και το κεφάλι σας γυρίζει; Η λύση είναι στην πιπερόριζα ή αλλιώς τζίντζερ, την αγαπημένη ρίζα που (σε μικρή κατανάλωση, φυσικά) θα ηρεμήσει το στομάχι σας και θα σας απαλλάξει από τη ναυτία. Καθώς δεν θα έχετε καμία διάθεση να φάτε τάι φαγητό ξυπνώντας από hangover, ο ιδανικός τρόπος να το καταναλώσετε είναι σε ρόφημα όπως πράσινο τσάι.

Ροφήματα χωρίς καφεΐνη: Ξυπνώντας από hangover ονειρεύεστε μια κούπα καφέ και τίποτα άλλο, όμως στην πραγματικότητα αυτό δεν θα σας κάνει καλό. Η καφεΐνη μπορεί να προκαλέσει αφυδάτωση, η οποία με τη σειρά της οδηγεί σε πονοκέφαλο και αίσθημα κόπωσης – κάτι που σας συμβαίνει ήδη εξαιτίας του αλκοόλ. Προτιμήστε κάποιο ζεστό ρόφημα χωρίς καφεϊνη.faysbook.gr