ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Για την προβολή της αγοράς Καπάνι και το νέο λογότυπο της, θα λάβει χώρα στην Ιστορική Αγορά ένα χάπενινγκ με ποτό και φαγητό από τις 13:00 έως τις 17:00.

Όπως αναφέρει και η πρόσκληση του ΚΕΠΑ:

«Με στόχο την περαιτέρω ανάδειξη του λογοτύπου για το Καπάνι (Αγορά Βλάλη) που δημιουργήθηκε μέσω της πρωτοβουλίας του ΚΕΠΑ-ΑΝΕΜ Φορέας Διαχείρισης Προγραμμάτων  σε συνεργασία με το Σύλλογο Επαγγελματιών Ιστορικού Κέντρου – ΣΕΠΙΚ, το Resilient Thessaloniki, το Youthnest, το Creativity Platform και τη bubbllz στο πλαίσιο του έργου Design for Europe της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, οι εν λόγω φορείς προσκαλούν όλους τους πολίτες της Θεσσαλονίκης στο μεσημεριανό happening με φαγητό, ποτό και μουσική που διοργανώνουν εντός της αγοράς την Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2016 και ώρες 13:00-17:00.
Επιπλέον, όσοι παρευρεθούν, θα έχουν τη δυνατότητα να ανεβάσουν στα social media μια φωτογραφία ή selfie με το νέο λογότυπο της Αγοράς Καπάνι με τη χρήση της καινοτόμας εφαρμογής Bubbllz (εφαρμογή για έξυπνα κινητά όπου μέσω web πλατφόρμας, δίνεται η δυνατότητα σε καταστήματα, επιχειρήσεις, οργανωμένες αγορές και brand, να διαφημίζονται στα social media μέσω περιεχομένου που παράγουν οι ίδιοι οι χρήστες) και να συμμετέχουν αυτόματα σε κλήρωση με πλούσια δώρα-προσφορές των επιχειρηματιών της αγοράς!
Να είστε όλοι εκεί και σίγουροι ότι θα περάσετε καλά.» 

15873158_10155661158818858_1394564659819612111_n