ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Τριάντα πέντε χιλιάδες κλήσεις δέχτηκε το τηλεφωνικό κέντρο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας από πολίτες που ζητούσαν ενημέρωση για τις διαδικασίες απομάκρυνσής τους από τη ζώνη εκκένωσης στο πλαίσιο της επιχείρησης απενεργοποίησης και ασφαλούς μεταφοράς της βόμβας του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου από την περιοχή του Κορδελιού – Ευόσμου.

Παράλληλα η ιστοσελίδα της Περιφέρειας δέχτηκε 500.000 «χτυπήματα» από κατοίκους και ιδιώτες, που θέλησαν να ενημερωθούν για το αν οι δρόμοι που βρίσκονται οι κατοικίες ή τα καταστήματά τους ήταν εντός ή εκτός της ζώνης εκκένωσης.

Τα παραπάνω ανέφερε στη σημερινή συνεδρίαση της οικονομικής επιτροπής ο Διευθυντής του Αυτοτελούς Τμήματος Πολιτικής Προστασίας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Χαράλαμπος Στεργιάδης, με αφορμή την ενημέρωση της οικονομικής επιτροπής και την κατάθεση σχετικών εγγράφων για τις διαδικασίες που ακολουθήθηκαν.

Ο κ. Στεργιάδης επισήμανε ότι έπρεπε να οργανωθεί μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα η απομάκρυνση 70.000 κατοίκων, χαρακτήρισε επιτυχή την επιχείρηση αυτή και υπογράμμισε ότι δεν υπήρξαν προβλήματα από πλευράς αστυνομίας ή τροχαίας ούτε σημειώθηκαν κλοπές. Έκανε άλλωστε λόγο για τρεις αναθέσεις, οι οποίες αφορούν τη δημιουργία καμπάνιας ενημέρωσης των πολιτών, τη μετάδοση των ενημερωτικών σποτ αυτή καθεαυτήν και την προμήθεια του εξοπλισμού που ζήτησαν η αστυνομία και η τροχαία.

Σύμφωνα με τις σχετικές εισηγήσεις που εγκρίθηκαν από την οικονομική επιτροπή, 38.000 ευρώ συν ΦΠΑ στοίχισε η λειτουργία του κέντρου τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (call center), 15.600 ευρώ συν ΦΠΑ η συγγραφή ραδιοφωνικού μηνύματος και σεναρίου, καθώς και η παραγωγή ραδιοφωνικού μηνύματος και 21.792 ευρώ η προμήθεια του εξοπλισμού που ζήτησαν η αστυνομία και η τροχαία. Στα παραπάνω ποσά δεν συμπεριλαμβάνεται το κόστος της μετάδοσης των ενημερωτικών σποτ από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης το οποίο θα προκύψει απολογιστικά.

Πηγή ΑΠΕ ΜΠΕ