ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Τους λόγους που οδήγησαν το ΤΑΙΠΕΔ να μειώσει το ύψος των δεσμευτικών επενδύσεων για το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης ζητά να μάθει από τους αρμόδιους Υπουργούς ο βουλευτής Β’ Θεσσαλονίκης της Ένωσης Κεντρώων Αριστείδης Φωκάς.

Συγκεκριμένα αναφέρει πως η τελική τροποποιημένη σύμβαση παραχώρησης μεταξύ του ελληνικού Δημοσίου και της ΟΛΘ ΑΕ προβλέπει δεσμευτικές επενδύσεις στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης ύψους €180 εκατ. σε βάθος επταετίας, έναντι της αρχικής πρόβλεψης για €220 εκατ. Ακόμη παρατηρεί, πως η Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (ΕΣΑΛ) προχώρησε στην έγκριση του master plan, που στοχεύει στην άνοδο του λιμένα της Θεσσαλονίκης στη μεσαία κατηγορία των ευρωπαϊκών λιμανιών, προβλέποντας, για την πρώτη μόνο πενταετία, επενδύσεις ύψους €308 εκατομμυρίων περίπου, που θα μπορούσαν έτσι κι αλλιώς να είχαν πραγματοποιηθεί χωρίς καν τη συμμετοχή του ιδιώτη επενδυτή, καθώς είχαν εξασφαλιστεί χαμηλότοκα δάνεια από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων…

Σε σχετική δήλωση του ο κ. Φωκάς τονίζει τα εξής: «Φαίνεται πως το ΤΑΙΠΕΔ αποφάσισε να κάνει σκόντο για να μην δυσαρεστήσει υποψήφιους επενδυτές. Ζητά επενδύσεις ύψους 180 εκ. ευρώ σε βάθος επταετίας, τη στιγμή που έχουν κριθεί απαραίτητες επενδύσεις ύψους άνω των 300 εκ. ευρώ για την επόμενη πενταετία. Μάλιστα το ποσό αυτό θα μπορούσε ήδη να έχει εκταμιευτεί, χωρίς την ανάμιξη ιδιώτη επενδυτή. Πρέπει να θυμηθούν οι διοικούντες του ΤΑΙΠΕΔ πως είναι εκεί για να εξυπηρετούν το δημόσιο συμφέρον και όχι τα οφέλη κάποιων εκ των επενδυτών…|