ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Ινδικό δικαστήριο δικαίωσε αγρότη από το βόρειο κρατίδιο Παντζάμπ στην αντιδικία του με την εθνική εταιρεία σιδηροδρόμων και εξέδωσε απόφαση να δοθεί στον αγρότη ως αποζημίωση μια αμαξοστοιχία και η κυριότητα του ακινήτου στο οποίο στεγάζεται σταθμαρχείο.

Από το 2015, ο Σαμπουράν Σινγκ είχε κινηθεί δικαστικά κατά της Indian Railways, η οποία του κατέβαλε λιγότερα χρήματα από αυτά που έπρεπε όταν αγόρασε από αυτόν ένα κομμάτι γης για να κατασκευάσει σιδηροδρομική γραμμή. Οι δικαστές δικαίωσαν τότε τον αγρότη, αλλά η δημόσια επιχείρηση αρνείτο να πληρώσει.

Ο αγρότης κίνησε νέα δικαστική διαδικασία τον Ιανουάριο για να εισπράξει τα χρήματά του και το δικαστήριο αποφάσισε να του δοθεί μια αμαξοστοιχία εξπρές των 20 βαγονιών της Indian Railways, αντί των 10 εκατομμυρίων ρουπιών (142.000 ευρώ) που του όφειλε η εταιρία σιδηροδρόμων.

«Είχαμε κουραστεί να προσφεύγουμε στη δικαιοσύνη κατά της εταιρείας σιδηροδρόμων για να εισπράξουμε τα καθυστερούμενα. Το δικαστήριο μάς ζήτησε να προσδιορίσουμε τα περιουσιακά στοιχεία για να εισπράξουμε τα χρήματά μας» δήλωσε ο δικηγόρος του αγρότη, Ρακές Γκάντι.

Εκτός από την αμαξοστοιχία, στον αγρότη δίνεται με δικαστική απόφαση και η ιδιοκτησία του σταθμαρχείου στον σιδηροδρομικό σταθμού της Λουντχιάντα, πόλης του κρατιδίου Παντζάμπ, από την οποία περνά το τρένο του Σινγκ.

Την περασμένη Τετάρτη, ο ενάγων και ο δικηγόρος του μετέβησαν στον σιδηροδρομικό σταθμό όπου περίμεναν με ανυπομονησία την άφιξη της αμαξοστοιχίας, που καθημερινά πραγματοποιεί το δρομολόγιο μεταξύ του Νέου Δελχί και της Αμριτσάρ, ιερής πόλης των Σιχ στο κρατίδιο Παντζάμπ.

Εκεί παρουσίασαν τα νομικά έγγραφα στον μηχανοδηγό, ωστόσο του επέτρεψαν να πάει μέχρι τον προορισμό του, καθώς η ακινητοποίηση της αμαξοστοιίας «θα προκαλούσε αναστάτωση σε χιλιάδες επιβάτες».

Εκτοτε, η διοίκηση των σιδηροδρόμων κατάφερε να κερδίσει προσωρινά στο δικαστήριο τη διατήρηση του ελέγχου της αμαξοστοιχίας μέχρι τη νέα εκδίκαση της υπόθεσης. «Αν δεν πληρώσουν σύντομα, τότε το δικαστήριο μπορεί να αποφασίσει να θέσει το τρένο σε δημοπρασία», εξήγησε ο Γκάντι.