ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Στον ρόλο του ενεργού πολίτη εστιάζεται την τρέχουσα σχολική χρονιά το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Βουλής των Εφήβων. Του πολίτη που ζει και δραστηριοποιείται με γνώμονα τις θεμελιώδεις δημοκρατικές αρχές και αξίες, παρεμβαίνοντας εποικοδομητικά για να βελτιώσει την κοινωνία στην οποία συμμετέχει. Στόχος είναι οι εργασίες της φετινής Συνόδου να αποτελέσουν για τους μαθητές μια ανοικτή πλατφόρμα προβληματισμού, ανάδειξης καλών πρακτικών, ανταλλαγής εμπειριών συμμετοχής σε συλλογικές δράσεις, μέσα και έξω από το σχολείο, αλλά και κατάθεσης νέων ιδεών και προτάσεων προς αυτή την κατεύθυνση. Ευχή και ελπίδα τα βιώματα των «εφήβων βουλευτών» να λειτουργήσουν πολλαπλασιαστικά, ενθαρρύνοντας τους ίδιους και τους συνομηλίκους τους να εκφράζονται, να συμμετέχουν, να παρεμβαίνουν στα κοινά.

Η Βουλή των Εφήβων είναι εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Ιδρύματος της Βουλής των Ελλήνων για τον Κοινοβουλευτισμό και τη Δημοκρατία, που διοργανώνεται σε ετήσια βάση σε συνεργασία με τα υπουργεία Παιδείας της Ελλάδας και της Κύπρου.

Η διαδικασία συμμετοχής των μαθητών της Α´ και Β´ Λυκείου των σχολείων της Ελλάδας, της Κύπρου, των ελληνικών σχολείων του απόδημου ελληνισμού, καθώς και των Επαγγελματικών Σχολών του ΟΑΕΔ στις δραστηριότητες για την ανάδειξη των «εφήβων βουλευτών» της ΚΒ΄ Συνόδου του προγράμματος άρχισε τη Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2017 και θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή 31 Μαρτίου 2017. Οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να εκφραστούν ελεύθερα, να παίξουν, να ερευνήσουν, να δημιουργήσουν μέσα από ειδικά σχεδιασμένες διαδικτυακές εφαρμογές. Οι 300 «έφηβοι βουλευτές» που θα αναδειχθούν από τη διαδικασία αυτή, θα λάβουν μέρος στις εργασίες της ΚΒ´ Συνόδου της Βουλής των Εφήβων, οι οποίες θα πραγματοποιηθούν το καλοκαίρι στην Αθήνα (6-10 Ιουλίου 2017).

Για τη σχετική ενημέρωση των μαθητών αλλά και του ευρύτερου κοινού έχει δημιουργηθεί το βίντεο που μπορείτε να δείτε στο http://foundation.parliament.gr. Επίσης, αναλυτικές πληροφορίες για τον τρόπο διεξαγωγής του προγράμματος μπορείτε να βρείτε στον διαδικτυακό τόπο www.efivoi.gr.