Η τουριστική καμπάνια του ΕΕΘ για τη Θεσσαλονίκη που… «έσκισε» - Karfitsa.gr
Slider Οικονομία

Η τουριστική καμπάνια του ΕΕΘ για τη Θεσσαλονίκη που… «έσκισε»

“Visit Thessaloniki and be sure that a professional will make you feel like home.- Professionals Chamber of Thessaloniki- with 55.000 members, at your service”

Στην Τουριστική Έκθεση του Βελιγραδίου το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης συμμετείχε με μία νέα καμπάνια και κέρδισε τις εντυπώσεις…  Στόχος της ήταν να δοθεί στο κοινό το μήνυμα ότι οι επαγγελματίες και γενικότερα οι μικρομεσαίοι επιχειρηματίες έχουν κι αυτοί το δικό τους λόγο και ρόλο στη διαμόρφωση ενός «τουριστικού προφίλ» για τη Θεσσαλονίκης και την ευρύτερη περιοχή.

Κεντρικό σλόγκαν αυτής της καμπάνιας είναι το “Visit Thessaloniki and be sure that a professional will make you feel like home.- Professionals Chamber of Thessaloniki- with 55.000 members, at your service”. (Επισκεφθείτε τη Θεσσαλονίκης και να είστε σίγουροι ότι κάποιος επαγγελματίας θα σας κάνει να αισθανθείτε σαν το σπίτι σας! Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης- Με 55.000 μέλη στις υπηρεσίες σας»…

Το καλαίσθητο γραφιστικό συμπληρώνεται από φωτογραφίες «κλασικών» για την εξυπηρέτηση τουριστών επαγγελματιών, όπως εμπόρων, καταστηματαρχών, σερβιτόρων, πωλητών και πωλητριών! Το πνεύμα της καμπάνιας, όπως δήλωσε ο Πρόεδρος του ΕΕΘ Μιχάλης Ζορπίδης είναι ότι οι επαγγελματίες της Θεσσαλονίκης συμβάλουν στο να βιώσει ο κάθε επισκέπτης μια πιο όμορφη εμπειρία για την πόλη, με άψογη εξυπηρέτηση, ευγένεια και φιλοξενία. Και για το λόγο αυτό η Θεσσαλονίκη να προτιμάται από περισσότερους τουρίστες…

Σχολιάστε

Polls

Sorry, there are no polls available at the moment.



 

 

ΚΛΙΚ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

Κάντε κλικ στο εξώφυλλο και διαβάστε την τελευταία έκδοση της Εφημερίδας «Καρφίτσα» σε μορφή PDF

NEWSLETTER

Focus-On

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ