Σιμόπουλος: "Έχω να μιλήσω με τον Μπουτάρη ενάμιση χρόνο" - Karfitsa.gr
Karfitsomata Πολιτική

Σιμόπουλος: “Έχω να μιλήσω με τον Μπουτάρη ενάμιση χρόνο”

Ανακοίνωσε πως θέλει να είναι... υποψήφιος βουλευτής!

του Βαγγέλη Στολάκη

Την πρόθεσή του να είναι υποψήφιος βουλευτής στην Α’ Περιφέρεια Θεσσαλονίκης εξέφρασε ο πρώην Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Έργων, Στράτος Σιμόπουλος.

Ο κ. Σιμόπουλος σε σημερινή του συνάντηση με δημοσιογράφους αφού ζήτησε την συστράτευση των δυνάμεων που έχουν αναπτυξιακό σχέδιο για την Θεσσαλονίκη και δεν «διακατέχονται» όπως είπε από «προσωπικές στρατηγικές, αδιαφορία και ευθυνοφοβία».

«Είμαι γέννημα θρέμμα της Θεσσαλονίκης. Εδώ αναπνέω 57 χρόνια. Εδώ ζω με την οικογένειά μου» είπε ο κ. Σιμόπουλος και σημείωσε ότι έχει περπατήσει κάθε γωνιά της. «Κάθε γωνιά της είναι ένα κομμάτι από τη ζωή μου. Δεν την ξέρω εξ αποστάσεως. Χαριτολογώντας μπορώ να πω ότι άνετα θα μπορούσα να είμαι και ένας οδηγός ταξί εδώ».

Σε ερώτηση της KARFITSA για το ποιους θεωρεί… ανθρώπους εξ’ αποστάσεως δήλωσε: «κυρίως άνθρωποι του θεάματος έρχονται και έχουν άποψη για την πόλη». Σε άλλη ερώτηση για το πώς σχολιάζει τους φερόμενους υποψηφίους βουλευτές της Α’ Περιφέρειας, όπως για παράδειγμα την Μαρία Σπυράκη την οποία τα διάφορα δημοσιεύματα την θέλουν να πολιτεύεται στην εν λόγω περιφέρεια αρκέστηκε να πει: «καλώς να ορίσουν». «Η Α’ Θεσσαλονίκης έχει αποδείξει ότι σέβεται να παιδιά της». Ο κ. Σιμόπουλος χαρακτήρισε επίσης «άκυρες τις πρόσφατες δηλώσεις Ξυδάκη για επιστροφή στη δραχμή» και αποκάλυψε ότι έχει να μιλήσει με τον Γιάννη Μπουτάρη εδώ και ενάμιση χρόνο. «Συναντιόμαστε και κάνουμε ότι ο ένας δεν βλέπει τον άλλον» είπε ο πρώην γενικός γραμματέας δημοσίων έργων.

Αναλύοντας τις θέσεις του, που μπορούν να αποτελέσουν ένα αναπτυξιακό σχέδιο, το οποίο θα στηρίζεται στον ιδιωτικό τομέα και θα σέβεται τον πολιτισμό και το περιβάλλον, ο Στράτος Σιμόπουλος σημείωσε πως απαιτείται να προχωρήσουν:

  • Η άμεση ιδιωτικοποίηση του Ο.Λ.Θ.
  • Η αναβάθμιση με ιδιωτικά κεφάλαια του αεροδρομίου Μακεδονία.
  • Η αξιοποίηση των στρατοπέδων με συμμετοχή και ιδιωτών.
  • Η ανάπτυξη του δυτικού παραλιακού μετώπου με συμμετοχή και επενδυτών.
  • Η άμεση έναρξη της διαδικασίας αναβάθμισης του παραλιακού μετώπου της Καλαμαριάς με σύμπραξη Δήμου και επενδυτών.
  • Η δημιουργία μαρίνων, πλωτών πισινών και ξενοδοχείων στο παραλιακό μέτωπο του Δήμου Θεσσαλονίκης.
  • Η δημιουργία εμπορευματικού κέντρου στο στρατόπεδο Γκόνου.

Δίπλα σε αυτά πρέπει άμεσα να δημοπρατηθούν οι μελέτες για την επέκταση του Μετρό προς Σταυρούπολη, αρχικά, και προς Αμπελοκήπους, Εύοσμο και Τ.Ε.Ι. αργότερα.

  • Το έργο ανισοπεδοποίησης των σιδηροδρομικών διαβάσεων στη Δυτική Θεσσαλονίκη.
  • Η ηλεκτροκίνηση της σιδηροδρομικής γραμμής προς Προμαχώνα και η αναβάθμιση της σιδηροδρομικής Εγνατίας, καθώς και διάφορα έργα υποδομών που θα καθιστούν τη Θεσσαλονίκη σημαντικό κέντρο των διευρωπαϊκών δικτύων μεταφορών.

Ειδικά για το Μετρό Θεσσαλονίκης, επισήμανε πως οι φωνές που ακυρώνουν σημαντικές παρεμβάσεις για την πόλη είναι οι ίδιες που επέβαλαν και την πρόσφατη απόφαση του Κ.Α.Σ. για την Βενιζέλου.

Τέλος, ο κ. Σιμόπουλος δήλωσε ότι πλέον φαίνεται με σαφήνεια πως η κυβέρνηση είναι σε αποδρομή και μαζί της οι δυνάμεις του λαϊκισμού που τη στηρίζουν.

Σχολιάστε

ΚΛΙΚ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

Κάντε κλικ στο εξώφυλλο και διαβάστε ΔΩΡΕΑΝ την τελευταία έκδοση της Εφημερίδας «Καρφίτσα»

Polls

Sorry, there are no polls available at the moment.

STAY CONNECTED

NEWSLETTER

 

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ