Στήριγμα για χιλιάδες οφειλέτες το αρμόδιο τμήμα του ΒΕΘ, γράφει για την KARFITSA ο Π. Παπαδόπουλος - Karfitsa.gr
Απόψεις Αρθρογράφοι

Στήριγμα για χιλιάδες οφειλέτες το αρμόδιο τμήμα του ΒΕΘ, γράφει για την KARFITSA ο Π. Παπαδόπουλος

Του Παναγιώτη Παπαδόπουλου*

Η οικονομία εξακολουθεί να βρίσκεται σε συμπληγάδες, επιχειρήσεις και ιδιώτες δυσκολεύονται να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους, οι δανειολήπτες καθυστερούν την εξυπηρέτηση των δανείων τους, ή ακόμη και την αναζήτηση συμβιβαστικής λύσης, καθώς ευελπιστούν ότι θα μπορέσει να υπάρξει μία νέα ρύθμιση που θα είναι πιο ευνοϊκή για αυτούς. Σωσίβιο για περίπου μισό εκατομμύριο οφειλέτες και χιλιάδες πιστωτές αναμένεται να αποτελέσει ο εξωδικαστικός συμβιβασμός, η ηλεκτρονική πλατφόρμα του οποίου αναμένεται να ανοίξει τις πύλες της στις 3 Αυγούστου. Το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, δεν θα μπορούσε να μείνει αμέτοχο στην προσπάθεια για τον περιορισμό της δημιουργίας ολοένα και περισσότερων ‘κόκκινων’ δανείων. Στο πλαίσιο αυτό το ΒΕΘ, πρωτοπόρο σε τέτοιου είδους ενέργειες προχώρησε στη σύσταση Τμήματος Ενημέρωσης Οφειλετών, το οποίο λειτουργεί υπό την ομπρέλα του επίσης νεόκοπου Κέντρου Διαμεσολάβησης.

Ήδη από τις πρώτες ημέρες λειτουργίας του, το Τμήμα Ενημέρωσης Οφειλετών, που απευθύνεται σε μέλη αλλά και μη μέλη του ΒΕΘ, είχε πολύ θετική ανταπόκριση από επιχειρηματίες που έκλεισαν ραντεβού προκειμένου να ενημερωθούν για τις επόμενες κινήσεις τους σχετικά με τις οφειλές του.

Με το νέο αυτό εργαλείο που δημιούργησε το ΒΕΘ φιλοδοξεί να συμβάλλει σε αυτή την εξαιρετικά κρίσιμη στιγμή για τη διαχείριση των ‘κόκκινων’ δανείων, αλλά και για κάθε μορφή οφειλής. Υπάρχουν επιχειρήσεις, που διαθέτουν βιώσιμα επιχειρηματικά σχέδια και μέσω της σωστής ενημέρωσης και κατόπιν της σωστής διαπραγμάτευσης θα μπορούσαν πολλές εξ αυτών να διασωθούν. Αναμφίβολα η  χαρτογράφηση με ακρίβεια της κάθε περίπτωσης των οφειλετών θεωρείται καίρια για την αποτελεσματική αντιμετώπιση της.

Ο  ενδιαφερόμενος που θα επισκέπτεται το Τμήμα Εξυπηρέτησης Οφειλετών, που λειτουργεί στις εγκαταστάσεις του ΒΕΘ, θα πρέπει να έχει μαζί του όλα εκείνα τα αποδεικτικά που θα αφορούν στην οφειλή του έτσι ώστε να ξέρει άμεσα ποια θα είναι τα επόμενα βήματα.

Αξίζει να σημειωθεί πως η πρώτη επίσκεψη στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Οφειλετών, θα γίνεται χωρίς κανένα κόστος ωστόσο αν και εφόσον ο ενδιαφερόμενος, αποφασίσει να συνεργαστεί με την Ομάδα Διαπραγμάτευσης του Τμήματος Ενημέρωσης Οφειλετών οι αμοιβές θα κλιμακώνονται ανάλογα με το ύψος της κάθε οφειλής.

Οι αμοιβές επί του επιτυχούς αποτελέσματος των διαπραγματεύσεων θα καταβάλλονται κατά την σύναψη της συμφωνίας με τους πιστωτές.

Η  Ομάδα Διαπραγμάτευσης του Τμήματος Ενημέρωσης Οφειλετών απαρτίζεται από έναν νομικό, έναν διαπραγματευτή και έναν εκτιμητή ακινήτων ή και μηχανημάτων, οι οποίοι αναλαμβάνουν την υπόθεση κάθε ενδιαφερόμενου προκειμένου να την φέρουν σε πέρας είτε με επιτυχή συμφωνία, είτε με βεβαίωση αδυναμίας αποτελέσματος.

Το ΒΕΘ βρίσκεται πάντα στις επάλξεις με νεωτεριστικές δράσεις προκειμένου να στηρίξει έμπρακτα τους επιχειρηματίες με ουσιαστικές κινήσεις.

 

*Ο κ. Παπαδόπουλος είναι πρόεδρος του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης

Σχολιάστε

ΚΛΙΚ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

Κάντε κλικ στο εξώφυλλο και διαβάστε ΔΩΡΕΑΝ την τελευταία έκδοση της Εφημερίδας «Καρφίτσα»

Polls

Sorry, there are no polls available at the moment.

STAY CONNECTED

NEWSLETTER

Focus-On

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ