«Βροχή» τα παράπονα και οι καταγγελίες στον Συνήγορο του Καταναλωτή για το 2016 - Karfitsa.gr
Κοινωνία

«Βροχή» τα παράπονα και οι καταγγελίες στον Συνήγορο του Καταναλωτή για το 2016

«Η μεγαλύτερη αύξηση αναφορών σημειώθηκε στις χρηματοπιστωτικές (τράπεζες, δάνεια) υπηρεσίες (36,4%), στις ηλεκτρονικές επικοινωνίες (35,1%) και την ενέργεια-ύδρευση (60,6%), εμπορικοί κλάδοι που συνδέονται άρρηκτα με πάγιες οικονομικές υποχρεώσεις των καταναλωτών και, συνεπώς, αντικατοπτρίζουν σαφέστατα τις αρνητικές επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης, που μαστίζει την αγορά και εξουθενώνει τα οικογενειακά εισοδήματα».

Αυτό δήλωσε ο Συνήγορος του Καταναλωτή, Λευτέρης Ζαγορίτης, παραδίδοντας σήμερα στον Πρόεδρο της Βουλής, Νίκο Βούτση, την ετήσια έκθεση της Ανεξάρτητης Αρχής για τα πεπραγμένα του 2016.

Στη συνάντηση παρέστησαν, επίσης, η αναπληρώτρια Συνήγορος, Αθηνά Κοντογιάννη, και η βοηθός Συνήγορος Βασιλική Μπώλου.

Όπως δήλωσε ο κ. Ζαγορίτης: «Οι αναφορές που υποβλήθηκαν έφθασαν τις 7.067, αριθμός αυξημένος κατά 31,2% σε σχέση με το 2015. Αυξημένες κατά 8% ήταν και οι αναφορές (542) που δέχθηκε το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας, που ανήκει στις αρμοδιότητες του Συνηγόρου του Καταναλωτή. Αθροιστικά, ο αριθμός των υποθέσεων το 2016 διαμορφώθηκε σε 7.609, είναι υπερδιπλάσιος σε σχέση με το 2010 και πρόκειται για τις περισσότερες αναφορές που έχουν δεχθεί ο Συνήγορος του Καταναλωτή από την ίδρυσή του και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή από την έναρξη λειτουργίας του. Επισημαίνεται ότι το 82,53% των υποθέσεων επιλύθηκαν μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, κατά μέσο όρο μικρότερο των 90 ημερών και χωρίς κανένα απολύτως κόστος για τους εμπλεκόμενους».

Σχολιάστε

Polls

Sorry, there are no polls available at the moment.





 

 

ΚΛΙΚ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

Κάντε κλικ στο εξώφυλλο και διαβάστε την τελευταία έκδοση της Εφημερίδας «Καρφίτσα» σε μορφή PDF

NEWSLETTER

Focus-On

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ