ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Καθώς φτάνει το καλοκαίρι αρκετοί θα κληθούμε να νοικιάσουμε ένα όχημα όμως αυτό που πρέπει να προσέξουμε είναι ο τύπος της ασφάλειας αυτοκινήτου που θα υπογράψουμε για να μην μας κοστίσει αργότερα ακριβά. Η κάθε εταιρεία ενοικιαζόμενων οχημάτων περιλαμβάνει διαφορετικούς όρους και συνεργάζεται με συγκεκριμένες εταιρείες δημιουργώντας σύγχυση στον ενοικιαστή.

Ας δούμε λοιπόν τι πρέπει να προσέξουμε:

1. Όριο ηλικίας του ενοικιαστή

Οι περισσότερες εταιρείες θέτουν ένα όριο ηλικίας για να μπορέσει κάποιος να γίνει ενοικιαστής. Οι οδηγοί άνω των 25 ετών με δίπλωμα που το έχουν τουλάχιστον 3 χρόνια έχουν πρόσβαση σε όλα τα οχήματα και δεν πληρώνουν το επασφάλιστρο του νέου οδηγού. Από εκεί και πέρα η κάθε εταιρεία θέτει διαφορετική πολιτική για την ηλικία των νεότερων οδηγών. Αυτό που θα πρέπει να γνωρίζετε είναι πως θα πρέπει να έχετε δίπλωμα τουλάχιστον 1 χρόνο και θα έχετε λίγο πιο ακριβή ασφάλεια αυτοκινήτου λόγω απειρίας.

2. Βασικές καλύψεις

Κάθε εταιρεία ενοικιαζόμενων είναι υποχρεωμένη από το νόμο να παρέχει ασφάλειες αυτοκινήτων με κάλυψη αστικής ευθύνης το οποίο είναι ενσωματωμένο στην τιμή του ενοικιαζόμενου. Φυσικά αρκετές εταιρείες παρέχουν στο «βασικό» πακέτο ασφαλειών αυτοκινήτου και επιπλέον πράγματα χωρίς κάποια επιπλέον χρέωση στον ενοικιαστή.

3. Επιπλέον καλύψεις

Καλό θα ήταν να κοιτάξετε αναλυτικά τις επιπλέον καλύψεις που προσφέρει η εταιρεία ενοικιαζόμενων, καθώς θα οδηγήσετε ένα όχημα που δεν γνωρίζετε την κατάσταση του. Αν και φαίνεται δαπανηρό, πρέπει να ξέρετε πως είναι το σημαντικότερο κομμάτι στην ασφάλεια αυτοκινήτου για να αποφύγετε τυχόν παγίδες υπερχρεώσεων σε περίπτωση βλάβης του οχήματος. Μερικές από τις έξτρα καλύψεις είναι η απαλλαγή από «ίδιες ζημιές», όπου σας  απαλλάσσει κατά ένα ποσοστό ευθύνης σε τυχόν ατύχημα, η «πλήρης απαλλαγή ιδίων ζημιών», «απαλλαγή κλοπής» και η «προσωπική κάλυψη ατυχημάτων».

4. Και η παγίδα που δεν μπορείτε να αποφύγετε 

Στα ενοικιαζόμενα οχήματα, δυστυχώς καμία ασφάλεια αυτοκινήτου δεν καλύπτει ζημιές που θα δημιουργηθούν στα ελαστικά, το κάτω μέρος των τροχών ή φθορές από κακή χρήση. Θα πρέπει λοιπόν να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί στο κομμάτι του τι υπογράφετε και πόσο θα πρέπει να πληρώσετε ως αποζημίωση σε περίπτωση βλάβης. Το σημαντικότερο είναι αφού έχετε μελετήσει το συμβόλαιο καλά να κάνετε έναν ενδελεχή έλεγχο στο όχημα και να δείτε σε τι κατάσταση βρίσκεται καθώς ένα «κουρασμένο» αυτοκίνητο με πολλά χιλιόμετρα είναι πολύ πιθανό να μην έχει συντηρηθεί σωστά και με την πρώτη ευκαιρία να βγάλει μια βλάβη την οποία θα πρέπει να πληρώσετε εσείς.

Σχολιάστε