Εύκολοι και ασφαλείς τρόποι να μειώσεις την όρεξή σου - Karfitsa.gr
Ευ Ζην

Εύκολοι και ασφαλείς τρόποι να μειώσεις την όρεξή σου

Για να εξασφαλίσουμε μια υγιή απώλεια βάρους, χωρίς να στερούμαστε τίποτα, πρέπει απλώς είτε να μειώσουμε την ποσότητα του φαγητού που καταναλώνουμε είτε να καλυτερεύσουμε την ποιότητά του.

Η προοπτική της πείνας είναι συνήθως ο λόγος που δεν δεσμευόμαστε στις δίαιτες σε ένα μακροχρόνιο πλάνο. Υπάρχουν όμως συγκεκριμένοι τρόποι που μπορούν να μειώσουν τις λιγούρες.

Αρκετή πρωτεΐνη και φυτικές ίνες

Η προσθήκη περισσότερων πρωτεϊνών στη διατροφή μπορεί να αυξήσει το συναίσθημα της πληρότητας και να μειώσει την ποσότητα φαγητού που καταναλώνουμε. Η υψηλή πρόσληψη φυτικών ινών γεμίζει πιο γρήγορα το στομάχι και απελευθερώνει γρηγορότερα ορμόνες σε κάνουν να νιώθουν πλήρης.

Προτίμησε τα στερεά παρά τα υγρά σνακ

Μια πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι σε σύγκριση με ένα στερεό σνακ, οι άνθρωποι που απολάμβαναν ένα υγρό σνακ ήταν 38% πιο πιθανό να πεινάσουν πριν από το επόμενο γεύμα.

Νερό

Το νερό βοηθά στην μείωση της πείνας. Μάλιστα, μελέτες δείχνουν ότι οι άνθρωποι που πίνουν δύο ποτήρια νερό αμέσως πριν από ένα γεύμα, τρώνε κατά 22% λιγότερο από όσους δεν πίνουν νερό.

Τρώμε συνειδητά

Υπό κανονικές συνθήκες, ο εγκέφαλός σου γνωρίζει αν πραγματικά πεινάς. Ωστόσο, το να τρως γρήγορα ή να αποσπάται η προσοχή σου την ώρα του φαγητού δυσκολεύει τον εγκέφαλό σου να αναγνωρίσει το σήμα ότι το στομάχι σου «γέμισε».

Σχολιάστε


 

ΚΛΙΚ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

Κάντε κλικ στο εξώφυλλο και διαβάστε την τελευταία έκδοση της Εφημερίδας «Καρφίτσα» σε μορφή PDF

NEWSLETTER








Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ