Η απαγόρευση κυκλοφορίας… έβαλε φρένο στην δημιουργία του e-Mall - Karfitsa.gr
Θεσσαλονίκη

Η απαγόρευση κυκλοφορίας… έβαλε φρένο στην δημιουργία του e-Mall

Στο συρτάρι μπήκε ο σχεδιασμός για την δημιουργία ψηφιακού εμπορικού κέντρου στη Θεσσαλονίκη καθώς οι απαγορεύσεις στην κυκλοφορία εμποδίζουν όσους έχουν επιφορτιστεί με την ευθύνη της εγκατάστασης της πλατφόρμας να εργαστούν και να φέρουν σε πέρας το σχέδιο.

Ρεπορτάζ: Δέσποινα Κρητικού

Τα Χριστούγεννα ίσως βρουν την αγορά της Θεσσαλονίκης κλειστή και  τα καταστήματα με κατεβασμένα ρολά με τους επαγγελματίες που δεν διαθέτουν eshopνα βρίσκονται σε απόγνωση καθώς  όπως λένε δεν πρόκειται να πουλήσουν ούτε ένα είδος.

Η δημιουργία ενιαίου  ψηφιακού εμπορικού κέντρου για τα καταστήματα της Θεσσαλονίκης, το λεγόμενο e mall, έπεσε στο τραπέζι της συζήτησης από τον περασμένο Απρίλιο καθώς όπως αναφέρει ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης Παντελής Φιλιππίδης στην karfitsa προέκυψε η ανάγκη να περάσει η αγορά της Θεσσαλονίκης στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή.

Tο 85% των επιχειρήσεων δεν έχει eshop

Η ψηφιακή πλατφόρμα δημιουργήθηκε με σκοπό να εντάξει και τα 3.500 μέλη του Εμπορικού Συλλόγου που μέσα από την διαδικτυακή αγορά θα μπορούσαν να  πουλήσουν τα προϊόντα τους. Η αγορά της Θεσσαλονίκης έχει μείνει πίσω στην εξέλιξη και στην ένταξη της στην ψηφιακή εποχή καθώς μόλις το 15% των καταστημάτων διαθέτει οργανωμένο  eshop . «Εκείνο που μας ενδιαφέρει είναι να διερευνήσουμε αν θα υπάρξει ενδιαφέρον των καταστηματαρχών και αν θα καταφέρουν οι έμποροι να ασχοληθούν με την πλατφόρμα και την διαφήμιση των προϊόντων τους με διαρκή ενασχόληση με το e shop» εξηγεί ο κ Φιλιππίδης.

Το διοικητικό συμβούλιο του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης,  μετά το πρώτο lockdown του Μαρτίου που έφερε τους εμπόρους και τους καταστηματάρχες στα πρόθυρα της οικονομικής καταστροφής αποφάσισε να προσφέρει στα μέλη του τη δυνατότητα να μπουν στην ανταγωνιστική αγορά του διαδικτύου. «Διαπιστώσαμε ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των μελών μας που δεν έχει δημιουργήσει e-shopδεν είχε καμία ελπίδα να «δουλέψει» όπως έκαναν τα μεγάλα εμπορικά κέντρα» αναφέρει ο κ Φιλιππίδης. Οι ιδιοκτήτες καταστημάτων ρούχων και υποδημάτων υπέστησαν μεγάλη οικονομική ζημιά ενώ κάποια καταστήματα έβαλαν λουκέτο μην αντέχοντας τη δυνατότητα  να συνεχίσουν την δραστηριότητά τους.

Οι εργασίες άρχισαν αμέσως με την καταγραφή των καταστημάτων που έδειξαν ενδιαφέρον να συμμετέχουν ανοίγοντας ένα παράθυρο στη νέα εποχή του διαδικτύου, ωστόσο οι καλοκαιρινές διακοπές από την μία και η εφαρμογή του δεύτερου lockdownαπό την άλλη «πάγωσε» τις διαδικασίες για την ολοκλήρωση του eshop, καθώς δεν υπήρξε τρόπος να γίνουν μαζικές εγκαταστάσεις της πλατφόρμας στα καταστήματα και φυσικά ήταν αδύνατη η εξοικείωση των επαγγελματιών στα νέα δεδομένα. «Κάναμε πιλοτική δοκιμή τον Οκτώβριο βάλαμε πέντε μαγαζιά στην πλατφόρμα και αρχίσαμε να το δουλεύουμε για να δούμε πως θα λειτουργήσει ωστόσο χρειάζονταν η δια ζώσης επαφή για να λυθούν κάποια προβλήματα και η απαγόρευση κυκλοφορίας δεν μας επέτρεψε να το ολοκληρώσουμε» τονίζει ο κ Φιλιππίδης και συμπλήρωσε

«Σταματήσαμε αναγκαστικά τις διεργασίες καθώς δεν καταφέραμε στον χρόνο που είχαμε στης διάθεση μας να λύσουμε τα λειτουργικά προβλήματα που θα προέκυπταν από την λειτουργία της πλατφόρμας και θα προκαλούσαν περισσότερα προβλήματα  στους επιχειρηματίες» τόνισε ο κ Φιλιππίδης.

Η ομάδα εργασίας που έχει αναλάβει να μυήσει τους επαγγελματίες στον κόσμο του διαδικτύου θα συνεχίσει την έρευνα για να διαπιστώσει το ενδιαφέρον των καταστηματαρχών και στην συνέχεια η ομάδα των τεχνικών που έχουν την σχετική τεχνογνωσία θα προχωρήσει στην εγκατάσταση της πλατφόρμας. θα ακολουθήσουν σεμινάρια για την ενημέρωση των καταστηματαρχών και χρήσιμες συμβουλές για την καλύτερη δυνατή απόδοση της διαδικτυακής αγοράς. ToeMall όταν λειτουργήσει θα παρέχει στους καταναλωτές 24ώρη εξυπηρέτηση μέσω  call center  από 12 υπαλλήλους που θα αναλάβουν την επικοινωνία με τους καταναλωτές. Στόχος είναι να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες στις αρχές του 2021 ώστε να αρχίσουν οι επαγγελματίες της Θεσσαλονίκης να λειτουργούν την πλατφόρμα το συντομότερο δυνατόν και να μπορούν να διαφημίσουν τα προιόντα τους.

 

Σχολιάστε

ΚΛΙΚ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

Κάντε κλικ στο εξώφυλλο και διαβάστε ΔΩΡΕΑΝ την τελευταία έκδοση της Εφημερίδας «Καρφίτσα»

Polls

Sorry, there are no polls available at the moment.

STAY CONNECTED

NEWSLETTER

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ