ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Της Φιλίππα Βλαστού

Νέοι σχεδιαστές μόδας και make up artist έχουν βρει σύμμαχο στο πλευρό τους το «Thessaloniki Fashion Project». Ταλέντο, όρεξη, πρωτότυπες ιδέες, δημιουργία δίνουν ώθηση στο εγχείρημα αυτό να βοηθήσει νέα άτομα που ασχολούνται επαγγελματικά με την μόδα παρουσιάζοντας την δουλειά τους.

Ιωάννα Πετειναράκη

Διοργανώτριες είναι δυο νέες γυναίκες η Σοφία Βουλαλά και η Ιωάννα Πετειναράκη, οι οποίες διαπιστώνοντας ότι δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο στην Ελλάδα δημιούργησαν το συγκεκριμένο project από το 2015.

Φέτος στη… ΔΕΘ

Αν και τα προηγούμενα τρία project είχαν πραγματοποιηθεί τον

Σοφία Βουλαλά

μήνα Μάιο, στην Αποθήκη Γ’ στο λιμάνι, φέτος οι διοργανώτριες θέλησαν να μεταφέρουν την ημερομηνία τον Σεπτέμβρη για να συμβαδίσει το event με τις κολεξιόν Φθινόπωρο/Χειμώνας. Τότε σκέφτηκαν ότι θα μπορούσε να αλλάξει και η τοποθεσία. Έτσι επέλεξαν το πιο πολυσύχναστο μέρος της Θεσσαλονίκης για τον Σεπτέμβρη, το οποίο δεν είναι άλλο από την Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης. «Εντάξαμε το event σε έναν μεγαλύτερο θεσμό που έχει μεγάλη απήχηση στο κομμάτι των επαγγελματιών και των καλεσμένων από χώρες του εξωτερικού, κάτι το οποίο θα ‘’ανοίξει’’ περισσότερες πόρτες στους συμμετέχοντες μας». Όπως αναφέρουν οι διοργανώτριες οι επισκέπτες θα παρακολουθήσουν τις δημιουργίες των σχεδιαστών, make up artists καθώς και εταιρείες από το χώρο της μόδας και της ομορφιάς, στο περίπτερο 16, από τις 8 έως τις 16 Σεπτεμβρίου. Επίσης, θα εξελίσσονται παρουσιάσεις από σχολές αλλά και καταξιωμένους επαγγελματίες σε σχέση με τη μόδα, το make up και το hair styling, καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας.

«Υπάρχει ταλέντο στον χώρο της μόδας»

Πρωταρχικός στόχος της Σοφίας και της Ιωάννας ήταν να αποδείξουν μέσα από το project ότι «στην Ελλάδα έχουμε πολύ μεγάλο ταλέντο στο χώρο της μόδας». Οι ίδιες επεσήμαναν ότι «οι καταναλωτές της χώρας μας μπορούν να εμπιστευτούν τα εγχώρια brands. Υπάρχει εσφαλμένη εντύπωση ότι τα ευρέως διαδεδομένα καταστήματα και οι αλυσίδες ρουχισμού έχουν καλύτερες τιμές».

Σχολιάστε