ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

*Του Σάκη Τζακόπουλου

Τέλη Ιουλίου του 2032 και η πόλη μας ζει μέσα σε γιορτές και πανηγύρια. Είναι το κέντρο του κόσμου αφού εδώ και τρία χρόνια ανέλαβε με ανάθεση να διοργανώσει τους Ολυμπιακούς αγώνες. Πρέπει να αναφέρουμε ότι τους αγώνες είχε αναλάβει να διοργανώσει η Βαρκελώνη αλλά λόγω της γνωστής σε όλους πια ανοργανωσιάς των Καταλανών και της ανετοιμότητάς τους να προχωρήσουν στην κατασκευή των σταδίων και των άλλων υποδομών, η ΔΟΕ ανέθεσε χωρίς σχεδόν καμιά δεύτερη σκέψη τους αγώνες στην Θεσσαλονίκη που εδώ και 10 χρόνια αποτελεί πόλη πρότυπο, προλαμβάνοντας μάλιστα τον ΒΙΕ που ήθελε να της αναθέσει και θερμοπαρακαλούσε μάλιστα για την διοργάνωση της μεγάλης ΕΧΡΟ 2031.

Στην πόλη που εδώ και χρόνια άφησε το παλιό κακό παρελθόν της, η οργάνωση και ο σχεδιασμός, η οικονομική ευρωστία και η πρωτοποριακή και καινοτόμα ανάπτυξη έχουν δημιουργήσει ένα πραγματικό θαύμα. Ανεργία μηδέν, επιχειρηματική δραστηριότητα που σχεδιάστηκε μετά από ομόφωνη απόφαση όλων των φορέων της και καθαγιάστηκε από την αγιαστούρα του Μητροπολίτη Δημάρχου της, υποδομές που ξεπέρασαν και τα δεδομένα της προ τριαντακοντοπενταετίας κυκλοφοριακής μελέτης που είχε κάνει ο εδώ και χρόνια αναβαθμισμένος Οργανισμός Ρυθμιστικού. Τι να πρωτοπούμε αφού ψάχνοντας για ψεγάδια πρέπει να ψάξουμε πότε έγιναν τα τελευταία παράπονα από πολίτη γιατί το μετρό Μουδανιά-Σίνδος καθυστέρησε κατά μισό ολόκληρο λεπτό και αναγκάστηκε να χρησιμοποιήσει με το αυτοκίνητό του την ζεύξη του Θερμαϊκού για να φτάσει στην ώρα του.

Εγκαίνια λοιπόν του μεγαλύτερου αθλητικού γεγονότος της υφηλίου και οι Θεσσαλονικείς πετάνε από την χαρά τους που θα δείξουν όλα αυτά που τόσα χρόνια υλοποίησαν. Το ιστορικό κέντρο είναι πια ένα στολίδι που αναδεικνύει και την ιστορία αλλά και την σύγχρονη κουλτούρα, τα συνεδριακά κέντρα, το διεθνές λιμάνι, το αεροδρόμιο που έγινε κόμβος αεροπορικός ανάμεσα στην Ευρώπη και την Ασία, η υποθαλάσσια που ξεκινάει από την Λαχαναγορά και καταλήγει στο αεροδρόμιο, την Εξωτερική περιφερειακή με τα πάνω από είκοσι χιλιόμετρα τούνελ αλλά και το καλύτερό της έργο με τις τέσσερεις γραμμές Mετρό 50 χιλιομέτρων, που αντικατέστησε αυτό που έγινε την δεκαετία του 2000 και συνδέεται με υπερσύγχρονο Προαστιακό Σιδηρόδρομο. Όσο για τις αθλητικές υποδομές, κόσμημα πραγματικό που χρησιμοποιούνται στα σεμινάρια όλων των Παγκόσμιων Ομοσπονδιών.

Η επιτυχία λοιπόν είναι προδιαγεγραμμένη και ήδη έγινε ρεκόρ διαπιστεύσεων αθλητών και δημοσιογράφων. Οι επισκέπτες άλλωστε εδώ και χρόνια έρχονται και επισκέπτονται την πόλη για να δουν τις εγκαταστάσεις και να χαρούν την καταπράσινη Θεσσαλονίκη καθώς και την φύση που επέστρεψε ξανά στην καθημερινή ζωή της με το τιτίβισμα των πουλιών εκεί που… κάποτε συνωστίζονταν μόνο αυτοκίνητα, δίνοντας αλλιώτικη χροιά στον χαρακτηρισμό της σαν ερωτική πόλη.

Το πιστέψατε;

Όνειρο ήταν.

 

*Ο κ. Τζακόπουλος είναι Αγρονόμος Τοπογράφος Μηχανικός

 

Σχολιάστε