Κινήσεις που ανακουφίζουν τον πόνο στην μέση - Karfitsa.gr
Ευ Ζην

Κινήσεις που ανακουφίζουν τον πόνο στην μέση

Ο πόνος χαμηλά στην πλάτη, στην περιοχή της μέσης, μπορεί να προκληθεί από μια ποικιλία προβλημάτων σε οποιοδήποτε τμήμα του δικτύου μυών, νεύρων, οστών, δίσκων και τενόντων στην οσφυϊκή μοίρα της σπονδυλικής στήλης.

Ο πόνος αυτός ταλαιπωρεί ολοένα και περισσότερους ανθρώπους, κυρίως λόγο της ελλιπούς σωματικής άσκησης και του καθιστικού τρόπου ζωής και εργασίας.

Τι πρέπει να κάνετε:

  • Να ξαπλώσετε σε επίπεδη και σκληρή επιφάνεια, έχοντας και τα δύο πόδια τεντωμένα.
  • Λυγίστε το ένα γόνατο και φέρτε το προς το στήθος σας.
  • «Δέστε» τα δάχτυλα των χεριών σας ακριβώς κάτω από το λυγισμένο γόνατο.
  • Πιέστε τους κοιλιακούς σας μυς, προκειμένου όλη η πλάτη σας να ακουμπάει διαρκώς στο έδαφος.
  • Μείνετε σε αυτή την στάση για 5 δευτερόλεπτα.
  • Κατεβάστε το πόδι σας και χαλαρώστε.
  • Επαναλάβετε τα βήματα με το άλλο πόδι.

Το παρακάτω βίντεο θα σας βοηθήσει:

Πηγή: Iatropedia.gr

Σχολιάστε

Polls

Ποιόν θα ψηφίζατε από τους υποψηφίους περιφερειακούς συμβούλους Θεσσαλονίκης με τον συνδυασμό «Αλληλεγγύη» του Απ. Τζιτζικώστα;

Loading ... Loading ...

 

ΚΛΙΚ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

Κάντε κλικ στο εξώφυλλο και διαβάστε την τελευταία έκδοση της Εφημερίδας «Καρφίτσα» σε μορφή PDF

NEWSLETTER

Focus-On

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ