Μείωσε τον κίνδυνο του θανάτου με την σωστή γυμναστική - Karfitsa.gr
Ευ Ζην

Μείωσε τον κίνδυνο του θανάτου με την σωστή γυμναστική

Αν ένας άνθρωπος της μέσης ή τρίτης ηλικίας αντικαταστήσει 30 λεπτά καθισιού με κάποια σωματική δραστηριότητα, οποιουδήποτε είδους ή έντασης, τότε μειώνει τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου έως κατά 35%.

Μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα, που υποδεικνύει τη σημασία του να μην είναι κανείς σωματικά αδρανής, ιδιαίτερα καθώς περνούν τα χρόνια.

Σύμφωνα με τον επίκουρο καθηγητή συμπεριφορικής ιατρικής Κιθ Ντίαζ του Ιατρικού Κολλεγίου του Πανεπιστημίου Κολούμπια της Νέας Υόρκης, μέσα από ανάλυση στοιχείων 8.000 ανθρώπων άνω των 45 ετών, υπολογίστηκε η σημασία της σωματικής άσκησης σε μεγαλύτερες ηλικίες.

Συγκεκριμένα, υπολογίστηκε ότι η αντικατάσταση μόλις μισής ώρας καθισιού με σωματική δραστηριότητα χαμηλής έντασης (π.χ. περπάτημα) μειώνει τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου κατά 17%. Επιπλέον, αν η αντικατάσταση γίνει με δραστηριότητα μεσαίας έως μεγάλης έντασης (π.χ. τρέξιμο ή γυμναστήριο), τότε η μείωση του κινδύνου φθάνει το 35%.

Η νέα έρευνα δείχνει ότι όσοι παραμένουν καθιστοί για πάνω από μία ώρα χωρίς διακοπή, έχουν μεγαλύτερο κίνδυνο πρόωρου θανάτου, σε σχέση με όσους κάθονται το ίδιο διάστημα, αλλά κάνουν διαλείμματα για να ενεργοποιήσουν τον οργανισμό τους.

Τον μικρότερο κίνδυνο πρόωρου θανάτου έχουν όσοι δεν παραμένουν καθισμένοι για πάνω από 30 συνεχόμενα λεπτά. Οι ερευνητές συνιστούν κάθε μισή ώρα να κάνει κανείς ένα όρθιο διάλειμμα ελάχιστων λεπτών.

Σχολιάστε

ΚΛΙΚ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

Κάντε κλικ στο εξώφυλλο και διαβάστε ΔΩΡΕΑΝ την τελευταία έκδοση της Εφημερίδας «Καρφίτσα»

Polls

Sorry, there are no polls available at the moment.

STAY CONNECTED

NEWSLETTER

Focus-On

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ