Μετά την κατάργηση του παρκινγκ της πλατείας Ελευθερίας, τι; - Karfitsa.gr
Άρθρα

Μετά την κατάργηση του παρκινγκ της πλατείας Ελευθερίας, τι;

Εδώ και καιρό στο Δημοτικό Συμβούλιο συζητάμε την δημιουργία ενός υπόγειου παρκινγκ στην θέση του υπέργειου υφιστάμενου πάρκινγκ στην πλατεία Ελευθερίας.

Του Σωκράτη Δημητριάδη*

Η συνεχής όμως άρνηση από την διοίκηση με πρωτοστατούντα τον ίδιο τον κ. Μπουτάρη για την δημιουργία υπόγειου πάρκινγκ προκαλεί μόνο ερωτηματικά. Πως είναι δυνατόν ένας δήμαρχος ο οποίος έφερε το πανάκριβο “THESIS”, που κόστισε στον Δήμο Θεσσαλονίκης ή μάλλον καλύτερα στους Δημότες, περίπου 12.000.000€ με κόστος για τον τελευταίο 1,70€/ώρα, την ακριβότερη τιμή στην Ελλάδα, και μέγιστη διάρκεια στάθμευσης τέσσερις ώρες, να αγνοεί αυτούς που εργάζονται στο κέντρο της πόλης και όχι μόνο. Δεν τους δίνει δικαίωμα μόνιμης στάθμευσης ή έστω προσωρινής για το σύνολο του οκταώρου που εργάζονται, επιβαρύνοντάς τους με ένα κόστος ανά μέρα για το….. τετράωρο που δικαιούνται, 6,80€ ή 175€ τον μήνα. Το τελευταίο αποτελεί το κόστος μίας θέσης στάθμευσης σε ένα ακριβό ιδιωτικό παρκινγκ! Οι ελάχιστες δε θέσεις στάθμευσης που έχουν αποδοθεί στους κατοίκους του κέντρου, εκβιαστικά τους αφαιρεί το δικαίωμα να είναι ιδιοκτήτες ΙΧ, αφού δεν επαρκούν. Έτσι πολλοί εξ’ αυτών αναγκάζονται να σταθμεύουν τα οχήματά τους σε όμορα Δημοτικά Διαμερίσματα, επιβαρύνοντας ουσιαστικά τα τελευταία με την μεταφορά του προβλήματος της στάθμευσης στο κέντρο. Ο παραλογισμός όμως της διοίκησης επεκτείνεται και στην φράση, που πολύ συχνά χρησιμοποιεί, ότι «πρέπει όλοι να τηρούμε την νομιμότητα». Με αυτή την φράση ως δικαιολογία , καθημερινά βεβαιώνονται χιλιάδες κλήσεις στους χρήστες του κέντρου, οι οποίοι όμως είναι εγκλωβισμένοι στο φαύλο κύκλο που δημιούργησε, η ίδια η διοίκηση! Εκεί λοιπόν μπαίνει το εύλογο ερώτημα…. μήπως επίτηδες δημιουργήθηκε αυτός ο φαύλος κύκλος; Είναι γνωστό ότι τα έσοδα των κλήσεων δεν αποδίδονται στην εργολάβο εταιρία που διαχειρίζεται το “THESIS” αλλά γυρνάνε ανταποδοτικά στον Δήμο Θεσσαλονίκης. Έχουμε λοιπόν μία διοίκηση η οποία βλέπει τον Δήμο Θεσσαλονίκης ως μία άλλη Α.Ε. η οποία αντιμετωπίζει τους δημότες της ως πηγή εσόδων, αντί του ορθού, να υπηρετεί τους τελευταίους, προσφέροντάς τους με τα ανταποδοτικά αυτά έσοδα μία βελτιωμένη καθημερινότητα. Αυτό λοιπόν το διάστημα προχωράει στην ακατανόητη πράξη, εμμένοντας, στο να αφαιρέσει το νευραλγικής σημασίας πάρκινγκ για την λειτουργία του κέντρου, αυτό δηλαδή της πλατείας Ελευθερίας. Το συγκεκριμένο πάρκινγκ εξυπηρετεί καθημερινά περί τα 1200 οχήματα, ενώ παράλληλα είναι ένα πάγιο έσοδο για τον Δήμο Θεσσαλονίκης που ανέρχεται σε 1.050.000€/χρόνο ή 3.300€/μέρα! Τα αποτελέσματα αυτής της πράξης η οποία δεν έχει κανένα προγραμματισμό, θα έχει σημαντικό αντίκτυπο οχι μόνο στην λειτουργία της αγοράς και της οικονομία της, αλλά θα επιβαρύνει το ήδη βεβαρημένο κυκλοφοριακό, του κέντρου της πόλης. Λύσεις στο πρόβλημα υπάρχουν! Ευήκοα ώτα δεν υπάρχουν.

* Ο Σωκράτης Δημητριάδης είναι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος δήμου Θεσσαλονίκης.

Σχολιάστε


 


 

 

 

 

 

 

ΚΛΙΚ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

Κάντε κλικ στο εξώφυλλο και διαβάστε την τελευταία έκδοση της Εφημερίδας «Καρφίτσα» σε μορφή PDF

NEWSLETTER







Focus-On

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ