Μπορώ να κάνω γυμναστική στο κρύο - Karfitsa.gr
Ευ Ζην

Μπορώ να κάνω γυμναστική στο κρύο

Η άσκηση στο βαρύ χειμωνιάτικο κρύο, όχι μόνο θεωρείται ασφαλής, αλλά σύμφωνα με την Αμερικανική Καρδιολογική Εταιρεία, μπορεί να οδηγήσει και στην καύση μεγαλύτερου όγκου θερμιδικού λίπους.

Απαραίτητη προϋπόθεση, είναι να έχεις ντυθεί καλά, να διατηρείς ζεστά τα άκρα σου και να έχεις πάρει την άδεια από τον γιατρό σου. Σε περιπτώσεις χρόνιου άσθματος ή κάποιας  χρόνιας πάθηση μπορεί η έκθεση στο κρύο να κρύβει κινδύνους.

Εμείς μπορούμε να σας δώσουμε κάποιες συμβουλές για να μείνετε ασφαλής ενώ αθλείστε στο κρύο.

1.Πάντα ελέγχουμε την πρόγνωση του καιρού. Δίνουμε προσοχή στη θερμοκρασία, την υγρασία και τα μποφόρ, αλλά και τον χρόνο της παραμονής μας σε εξωτερικό χώρο.

2.Αποφύγετε τα πολύ χοντρά ρούχα και προτιμήστε πιο λεπτά σε στρώματα, ώστε να μπορείτε να αφαιρείτε ανάλογα με το πόσο θα ζεσταθείτε. Το ρούχο που θα φορέσετε κατάσαρκα, καλό θα είναι να είναι συνθετικό, διότι τα φυσικά υλικά όπως το βαμβάκι συγκρατούν τον ιδρώτα, παγώνοντας σας. Από πάνω φορέστε ρούχα με υφή φλις, που θα έχει το ρόλο της «μόνωσης» και πάντα πανωφόρι , κατά προτίμηση αδιάβροχο.

3.Φορέστε οπωσδήποτε γάντια και σκουφί που θα καλύπτει και τα αυτιά, καθώς και ισοθερμικές κάλτσες. Σημαντικά είναι επίσης και τα παπούτσια σας.

4.Πιείτε νερό ακόμη και σε περίπτωση που δεν διψάτε. Το κρύο ενισχύει την απώλεια υγρών τα οποία πρέπει να αναπληρωθούν, για αυτό φροντίστε να μείνετε ενυδατωμένοι

Πηγή: Onmed.gr

Σχολιάστε

Polls

Sorry, there are no polls available at the moment.




 

 

ΚΛΙΚ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

Κάντε κλικ στο εξώφυλλο και διαβάστε την τελευταία έκδοση της Εφημερίδας «Καρφίτσα» σε μορφή PDF

NEWSLETTER

Focus-On

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ