Νίκος Ταχιάος: Ανοιχτά έργα μετρό ως το 2035 για τις επεκτάσεις στη Θεσσαλονίκη – Επί ΣΥΡΙΖΑ παρουσιάζονταν… ανυπόγραφες μελέτες για τον Σταθμό Βενιζέλου - Karfitsa.gr
Θεσσαλονίκη

Νίκος Ταχιάος: Ανοιχτά έργα μετρό ως το 2035 για τις επεκτάσεις στη Θεσσαλονίκη – Επί ΣΥΡΙΖΑ παρουσιάζονταν… ανυπόγραφες μελέτες για τον Σταθμό Βενιζέλου

«Το μετρό είναι ένα επεκτάσιμο στοίχημα. Αν προχωρήσουν η βορειοδυτική επέκταση και η επέκταση προς το αεροδρόμιο θα έχουμε ανοιχτά έργα μετρό μέχρι και μέσα της επόμενης δεκαετίας».

Αυτό δήλωσε ο πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ κ. Νίκος Ταχιάος, σε συνέντευξή του στο Radio North 98 και την εκπομπή “Βόρειος Αντίκτυπος”. Σε ό,τι αφορά στην βασική γραμμή εκτίμησε ότι η καθυστέρηση από τις προσφυγές για την ακύρωση της απόφασης απόσπασης και επανατοποθέτησης, που θα εκδικαστούν στην Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας στις 6 Νοεμβρίου είναι μικρή: «Είναι μια καθυστέρηση, που μπορούμε να απορροφήσουμε. Δεν υπάρχει θέμα αναβολής, είναι μια δίκη που θα γίνει. Προφανώς κάθε καθυστέρηση δεν είναι για καλό του έργου.» Για το δε σενάριο απόφασης υπέρ των προσφυγών, ήταν κάθετος: «Plan B για την κατασκευή του σταθμού Βενιζέλου δεν υπάρχει!»

Αναφερόμενος στην πρόσφατη απόφαση του ΚΑΣ να εγκρίνει τη μελέτη του αρχιτέκτονα για την προσωρινή απόσπαση των αρχαιοτήτων από τον σταθμό Βενιζέλου του μετρό Θεσσαλονίκης, ο κ. Ταχιάος έκανε λόγο για «ένα επιστημονικό όργανο, το οποίο έχει να αποφασίσει με βάση τα δεδομένα, που παρουσιάζονται». «Το 2017», όπως είπε ο κ. Ταχιάος, «παρουσιάστηκαν στο ΚΑΣ μελέτες, οι οποίες ήταν ελλιπείς, διότι ουσιαστικά επρόκειτο μόνο περί αρχιτεκτονικών μελετών και δεύτερον ήταν και ανυπόγραφες, δεν είχαν πατρότητα αυτές οι μελέτες.»

Πρόσθεσε δε, ότι η πρόταση του Αλέξη Τσίπρα από τη Θεσσαλονίκη να λειτουργήσει το Μετρό και αργότερα ο σταθμός Βενιζέλου, κάνοντας λόγο ουσιαστικά για μια τμηματική λειτουργία, ο πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ απάντησε ότι  «προφανώς δεν έχει γνώση του θέματος» και πρόσθεσε: «Νομίζω ότι ο κ. Τσιπρας είτε ως πολιτικός, είτε ως πολιτικός μηχανικός επιπολαίως ομιλεί. Είναι μεγάλο το ζήτημα ασφαλείας, το να κατασκευάζεται ο σταθμός πάνω από τη σήραγγα. Επίσης όλο αυτό είναι μια παραμετροποίηση των ηλεκτρονικών συστημάτων, η οποία έχει ένα πολύ σημαντικό κόστος. Υπολογίζουμε ότι μπορεί να φτάνει και τα 20 εκ. ευρώ.»

Σχολιάστε

ΚΛΙΚ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

Κάντε κλικ στο εξώφυλλο και διαβάστε ΔΩΡΕΑΝ την τελευταία έκδοση της Εφημερίδας «Καρφίτσα»

Polls

Sorry, there are no polls available at the moment.

STAY CONNECTED

NEWSLETTER

Focus-On

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ