Οι Έλληνες που έφεραν το… room service στην οθόνη του κινητού τηλεφώνου! - Karfitsa.gr
Slider Τεχνολογία

Οι Έλληνες που έφεραν το… room service στην οθόνη του κινητού τηλεφώνου!

του Βαγγέλη Στολάκη

Η τεχνολογία και οι νέες καινοτομίες έχουν προχωρήσει τόσο που έχουν αλλάξει σχεδόν στο σύνολό τους τις «παραδοσιακές» μορφές επικοινωνίας που όλοι γνωρίζουμε. Ακόμα και το… room service στα ξενοδοχεία, αφού η ανάπτυξη αρκετών λογισμικών συστημάτων επιτρέπουν στους πελάτες να κάνουν γνωστές τις επιθυμίες τους στη reception ενός καταλύματος με τη χρήση του… smartphone τους.

Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με την εφαρμογή TOURISMART που δημιούργησαν δυο νέοι επιχειρηματίες από την Ελλάδα. Η… εξάπλωση δε της εν λόγω εφαρμογής και της αντίστοιχης πλατφόρμας είναι τόσο διαδεδομένη στο εξωτερικό με αποτέλεσμα οι χρήστες της να είναι κατά κύριο λόγο Γάλλοι, Αμερικάνοι, Ιταλοί κ.α.

Το TOURISMART είναι ένα application για «έξυπνα» τηλέφωνα και tablets που στόχο έχει να πάει τον ελληνικό και όχι μόνο τουρισμό ένα βήμα παραπάνω. Δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες του να έχουν στην οθόνη του smartphone τους όλες τις υπηρεσίες εκείνες που ένα ξενοδοχείο παρέχει στους επισκέπτες του και μέσα από το… άγγιγμα να κάνουν τις επιθυμίες τους πράξη. «Λύνει τα χέρια» τουριστών και ξενοδόχων, αφού οι μεν επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν όλες τις παρεχόμενες υπηρεσίες του ξενοδοχείου μέσω μίας mobile εφαρμογής για smartphone, οι δε ξενοδόχοι να διαχειρίζονται μέσω tablet τα αιτήματά των πελατών τους.

Πως λειτουργεί;

Η ιδέα «γεννήθηκε» πριν από περίπου τρία χρόνια όπως εξηγεί στην Karfitsa η Co-founder & Head of Operations, της εταιρίας SimpleApps που δραστηριοποιείται στη δημιουργία εφαρμογών για smartphones. Σύμφωνα με την Μάγκυ Κοντού: «Η ιδέα ξεκίνησε πριν από τρία χρόνια σαν φοιτητικό project που άρχισε να μεγαλώνει μέχρι να γίνει εταιρία. Πρόκειται για ένα προϊόν που αναφέρεται στον ξενοδοχειακό κλάδο. Είναι μια ολοκληρωμένη mobile και internet of things λύση για τα ξενοδοχεία και τους πελάτες τους. Ουσιαστικά ο πελάτης του ξενοδοχείου όταν φτάσει σε αυτό μπορεί να «κατεβάσει» την εφαρμογή και να επιλέξει υπηρεσίες room service, να πιει το ποτό του στην πισίνα, να κάνει κράτηση στο εστιατόριο κτλ. Από την πλευρά του, το ξενοδοχείο μπορεί να βλέπει όλα τα αιτήματα και να έχει συγκεντρωτικά στοιχεία ώστε να εξυπηρετεί καλύτερα και πιο στοχευμένα τους πελάτες του» αναφέρει.

Όπως εξηγεί η ίδια η ιδέα προέκυψε από κοινού με τον συνδημιουργό της εφαρμογής, Λεωνίδα Κανελόπουλο ο οποίος διαχειρίζεται ένα οικογενειακό ξενοδοχείο. Η ομάδα αρχικά ξεκίνησε από δυο ανθρώπους. Την Μάγκυ Κοντού ετών 25 και τον Λεωνίδα Κανελόπουλο ετών 28. Σήμερα στην εταιρία με έδρα την Αθήνα εργάζονται οκτώ άτομα.

Αναφερόμενη στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές start up εταιρίες ισχυρίζεται πως: «το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν πως θα μπούμε στην αγορά και πως θα πείσουμε τους πελάτες μας».

Ανάρπαστη η εφαρμογή στο εξωτερικό

Μετά από πολλές συμμετοχές σε διαγωνισμούς σχετικούς με την καινοτομία οι ξενοδόχοι βρήκαν την ομάδα του TOURISMART από μόνοι τους. Σήμερα με την εταιρία των νεαρών επιχειρηματιών συνεργάζονται περισσότερα από 300 ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο και κυρίως από την Αμερική, την Γαλλία και την Ιταλία. «Πρόκειται για χώρες που έχουν πολύ ανεπτυγμένο το τουριστικό στοιχείο και η λύση που τους προσφέρουμε είναι πολύ εύκολη». Σε ό,τι αφορά τα ξενοδοχεία εντός συνόρων αυτά αποτελούν το 20% των πελατών τους. «Στο εξωτερικό που η συγκεκριμένη αγορά είναι πιο ώριμη έχουμε πολλούς ανταγωνιστές. Δίνουμε περισσότερη βαρύτητα στα στατιστικά στοιχεία που τα ζητούν οι ξενοδόχοι» συμπληρώνει η κ. Κοντού. Αναφέρει επίσης πως σύντομα θα αναβαθμίσουν την εφαρμογή τους. Το application είναι κατάλληλη για χρήστες IOS και Android.

Σχολιάστε

ΚΛΙΚ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

Κάντε κλικ στο εξώφυλλο και διαβάστε ΔΩΡΕΑΝ την τελευταία έκδοση της Εφημερίδας «Καρφίτσα»

Polls

Sorry, there are no polls available at the moment.

STAY CONNECTED

NEWSLETTER

Focus-On

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ