Π. Πετράκης: Οι Θεσσαλονικείς είναι ένα κοινό με υψηλές απαιτήσεις - Karfitsa.gr
Συνεντεύξεις

Π. Πετράκης: Οι Θεσσαλονικείς είναι ένα κοινό με υψηλές απαιτήσεις

Για την μεγάλη απόφαση να συμμετάσχει στην θεατρική παράσταση «Η νεράιδα και το παλικάρι» , τον προσωπικό μόχθο να δίνει πάντα τον καλύτερο του εαυτό, αλλά και για την ποιότητα της ελληνικής θεατρικής παραγωγής στο τομέα του μιούζικαλ, μίλησε μεταξύ άλλων, ο γνωστός ηθοποιός, Παναγιώτης Πετράκης, ή αλλιώς ο «Μανούσος», σε συνέντευξη του στην Karfitsa.

Στη Μαρία Βουλιούρη

Πως αποφασίσατε να πείτε το ναι για την συγκεκριμένη παράσταση;

Είχα ήδη μια εξαίσια συνεργασία με τον σκηνοθέτη, Γιώργο Βάλαρη, όπως επίσης με την συμπρωταγωνίστρια, Μαρία Κορινθίου και τον συνάδελφο, Πέτρο Ξεκούκη, στην παράσταση «Γοργόνες και μάγκες». Έπαιξαν μεγάλο ρόλο και οι υπόλοιποι συνάδελφοι, οι οποίοι ένας και ένας είναι εξαίρετοι. Τόσο το έργο όσο και ο ρόλος με ενδιέφεραν πολύ .

Φοβηθήκατε μήπως σας καταπιεί ο ρόλος και ο γενικότερος θόρυβος γύρω από την παράσταση;

Όχι, δεν πιστεύω ότι μπορεί να με καταπιεί κάτι, εγώ βγάζω την δική μου αλήθεια. Υπάρχει κόσμος που με ακολουθεί και με αγαπάει για αυτό που βγάζω.

Σας έχει επηρεάσει η πίεση από τον κόσμο, αλλά και τα μέσα σε έναν ρόλο που φέρνει την σφραγίδα του Δημήτρη Παπαμιχαήλ;

Όλη αυτή η πίεση από τα μέσα σίγουρα δεν με επηρεάζει. Δεν είναι τίποτα άλλο από μία παράπλευρη, παράλληλη διαφήμιση.

Πώς θα χαρακτηρίζατε για εσάς την θεατρική παράσταση «Η νεράιδα και το παλικάρι»;

Η συγκεκριμένη παράσταση σημαίνει για μένα μια πολύ ευχάριστη εμπειρία και μία πολύ καλή συνεργασία με ηθοποιούς και συντελεστές που έχουμε συνεργαστεί ξανά με ένα πολύ επιτυχημένο αποτέλεσμα.

Το μιούζικαλ αποτελεί ένα ιδιαίτερα δύσκολο θέαμα που συνδυάζει υποκριτική, χορό και τραγούδι. Πιστεύεται ότι μπορεί μια ελληνική παραγωγή να ανταποκριθεί στα διεθνή στάνταρ του μιούζικαλ;

Δεν θα μπορούσα να πω ότι η ελληνική παραγωγή μπορεί να στηρίξει τα στάνταρ του εξωτερικού. Κυρίως όσον αφορά τον οικονομικό παράγοντα. Τα μιούζικαλ που ανεβαίνουν στο εξωτερικό έχουν προϋπολογισμό πολλών εκατομμυρίων, γιατί αποτελούν τουριστική επένδυση εκτός από πολιτιστική, για παραγωγές που παίζονται και θα παίζονται για πολλά χρόνια και καταφέρνει η παραγωγή να βγάλει μεγάλο κέρδος. Στην Ελλάδα δεν μπορεί να συμβεί αυτό. Ο πρώτος λόγος είναι ότι στην χώρα μας το κοινό εξαντλείται πολύ γρήγορα. Δεν έχουμε τουρισμό που θα προτιμήσει να δει μία ελληνική παραγωγή μιούζικαλ. Και ο δεύτερος λόγος είναι ότι η παλαιότερη γενιά, αλλά και η δική μου γενιά δεν είχε τα μέσα και τις υποδομές για την κατάρτιση σε τόσο ιδιαίτερο είδος όπως το μιούζικαλ. Συνήθως ο χώρος επανδρώνεται από άτομα που δεν έχουν τις ικανότητες να το υποστηρίξουν, οπότε αυτό επηρεάζει και το θέαμα το ίδιο. Επομένως δεν είναι αυτό που έχουμε συνηθίσει στα διεθνή στάνταρ. Βέβαια η νέα γενιά εκπαιδεύεται και στο τραγούδι και στο χορό και υπάρχει ελπίδα για πολύ καλύτερες ερμηνείες στο μέλλον.

Ενστερνίζεστε και εσείς την άποψη που ακούγεται για το δύσκολο κοινό της Θεσσαλονίκης;

Δεν θα το έλεγα. Δεν έχω αντιμετωπίσει ποτέ κάποια δυσκολία με το κοινό. Είναι άνθρωποι που συνήθως είναι πολύ ψαγμένοι καλλιτεχνικά και επιλέγουν μια παράσταση έχοντας υψηλές απαιτήσεις. Αυτό δεν καθιστά απαραίτητα το κοινό δύσκολο, αλλά το κάνει ένα κοινό που μπορεί να εκτιμήσει σωστά το θέαμα που θα παρακολουθήσει.

Σχολιάστε

Polls

Ποιόν θα ψηφίζατε από τους υποψηφίους περιφερειακούς συμβούλους Θεσσαλονίκης με τον συνδυασμό «Αλληλεγγύη» του Απ. Τζιτζικώστα;

Loading ... Loading ...

 

 

ΚΛΙΚ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

Κάντε κλικ στο εξώφυλλο και διαβάστε την τελευταία έκδοση της Εφημερίδας «Καρφίτσα» σε μορφή PDF

NEWSLETTER

Focus-On

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ