Τέσσερα tips για να προλάβεις την υπερφαγία - Karfitsa.gr
Ευ Ζην

Τέσσερα tips για να προλάβεις την υπερφαγία

Η υπερφαγία είναι η κατανάλωση τροφής σε ποσότητα μεγαλύτερη από τη φυσιολογική με βάση το ύψος, το φύλο και την ηλικία του ατόμου. Η κατανάλωση αυτή γίνεται ανεξάρτητα από την πείνα, ενώ έχει ως στόχο να ικανοποιήσει καθαρά συναισθηματικές ανάγκες.

Αν και οι περισσότεροι άνθρωποι εκδηλώνουν λιγούρες ή υπερφαγικά επεισόδια μία στο τόσο, η υπερφαγία για μεγάλες περιόδους αυξάνει τον κίνδυνο παχυσαρκίας και των σχετιζόμενων με αυτή παθήσεων.

Παρακάτω έχουμε τέσσερις συμβουλές που θα σας βοηθήσουν:

  1. Μασάτε αργά την τροφή: Ο εγκέφαλος χρειάζεται έως και 20 λεπτά για να στείλει μήνυμα ότι έχετε χορτάσει. Αν τρώτε βιαστικά και λαίμαργα, θα συνειδητοποιήσετε ότι έχετε χορτάσει με καθυστέρηση, όταν θα έχετε ήδη φάει περισσότερο από όσο χρειάζεστε.
  2. Μην παραλείπετε το πρωινό: Το πρωινό είναι το βασικότερο γεύμα της ημέρας και η παράλειψή του οδηγεί σε αντίθετα αποτελέσματα, καθώς αυξάνει τις λιγούρες τον κίνδυνο υπερφαγίας.
  3. Υπολογίζετε τις μερίδες: Η τάση να «σκουπίζετε» το πιάτο σας μπορεί να σας παρασύρει και ενώ έχετε χορτάσει να συνεχίσετε να τρώτε. Αντί να γεμίζετε το πιάτο σας, βάλτε μικρότερη μερίδα και συμπληρώστε μόνο αν συνεχίζετε να πεινάτε μετά την κατανάλωσή της.
  4. Πίνετε πολύ νερό: Συχνά νομίζουμε ότι πεινάμε ενώ στην πραγματικότητα διψάμε. Όταν δεν είστε ενυδατωμένοι, τα όργανα του σώματος, όπως το συκώτι, δεν λειτουργούν αποτελεσματικά, επηρεάζοντας τα επίπεδα ενέργειας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να λιγουρεύεστε διάφορες τροφές, ενώ αυτό που χρειάζεστε στην πραγματικότητα είναι νερό.

Πηγή: Onmed.gr

Σχολιάστε

ΚΛΙΚ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

Κάντε κλικ στο εξώφυλλο και διαβάστε ΔΩΡΕΑΝ την τελευταία έκδοση της Εφημερίδας «Καρφίτσα»

Polls

Sorry, there are no polls available at the moment.

STAY CONNECTED

NEWSLETTER

Focus-On

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ