Τέσσερις εύκολοι τρόποι για να χάσετε λίπος - Karfitsa.gr
Ευ Ζην

Τέσσερις εύκολοι τρόποι για να χάσετε λίπος

Ακόμη και αν δεν μπορείτε να ακολουθήσετε ισορροπημένη διατροφή και να κάνετε τακτικά άσκηση, υπάρχουν εναλλακτικοί και εύκολοι τρόποι για να μειώσετε το σωματικό λίπος. Οι απλές αλλαγές στον τρόπο ζωής θα μπορούσαν να έχουν σημαντικό αντίκτυπο στο σώμα σας. Να θυμάστε όμως ότι τα αποτελέσματα θα γίνουν εμφανή αν τις τηρείτε μακροπρόθεσμα.

Μασάτε αργά: Ο χρόνος που χρειάζεται κανείς για να ολοκληρώσει το γεύμα του έχει πιθανή επίδραση στο βάρος του Η αργή μάσηση της τροφής δίνει στον εγκέφαλο χρόνο να επεξεργαστεί την κατανάλωση του φαγητού και αυξάνει το αίσθημα κορεσμού, γεγονός που οδηγεί σε πρόσληψη μικρότερης ποσότητας φαγητού.

Πίνετε πολύ νερό: Οι ερευνητές έχουν διαπιστώσει ότι η πρόσληψη νερού μας κάνει να αισθανόμαστε χορτάτοι, με αποτέλεσμα να τρώμε λιγότερο.

Μικρότερα πιάτα για ανθυγιεινές τροφές: Τα μικρότερα πιάτα ξεγελούν τον εγκέφαλο και νομίζει ότι το άτομο τρώει περισσότερο παρά τη μειωμένη ποσότητα, καθώς κάνει τις μερίδες να φαίνονται μεγαλύτερες. Χρησιμοποιείτε όμως μεγαλύτερα πιάτα για υγιεινές τροφές, όπως οι σαλάτες.

Καλός ύπνος: Ο κακής ποιότητας ύπνος επηρεάζει τις ορμόνες που ρυθμίζουν την όρεξη, τη λεπτίνη και τη γκρελίνη. Η απότομη αύξηση αυτών των ορμονών, αυξάνει την πείνα και την επιθυμία για ανθυγιεινές τροφές.

Πηγή: Onmed.gr

Σχολιάστε

ΚΛΙΚ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

Κάντε κλικ στο εξώφυλλο και διαβάστε ΔΩΡΕΑΝ την τελευταία έκδοση της Εφημερίδας «Καρφίτσα»

Polls

Sorry, there are no polls available at the moment.

STAY CONNECTED

NEWSLETTER

Focus-On

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ