ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Η ιδανική διάρκεια νυχτερινού ύπνου είναι 7-8 ώρες, διάστημα κατά το οποίο το σώμα δεν ενυδατώνεται.

Το πρωί που ξυπνάτε, το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε, είναι να ικανοποιείτε την ανάγκη του οργανισμού σας για ενυδάτωση.

Δείτε στις παρακάτω φωτογραφίες 5 ροφήματα που μπορείτε να πίνετε το πρωί, αντί για καφέ, προκειμένου να προσφέρετε στον οργανισμό σας την απαραίτητη ενυδάτωση.

Νερό με λεμόνι: Αποτελεί ιδανική επιλογή μετά το πρωινό ξύπνημα λόγω των αντιοξειδωτικών που περιέχει. Η ποσότητα βιταμίνης C που έχει ένα λεμόνι, αποτελεί σχεδόν το ένα τέταρτο της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης βιταμίνης C.

 

Χυμός λαχανικών: Τα θρεπτικά συστατικά που περιέχουν τα λαχανικά, ειδικά τα φυλλώδη πράσινα λαχανικά όπως το σπανάκι, έχει αποδειχτεί ότι αυξάνουν τα επίπεδα ενέργειας. Είναι επίσης πλούσια σε σίδηρο, ο οποίος βοηθά στην καλύτερη οξυγόνωση των κυττάρων και γι’ αυτό μειώνουν το αίσθημα κόπωσης.

 

Πράσινο τσάι: Μελέτες έχουν δείξει ότι το πράσινο τσάι όχι μόνο αυξάνει τον ρυθμό του μεταβολισμού σας, αλλά βοηθά και στην καύση του λίπους.

 

Αφέψημα τζίντζερ: Η κατανάλωση αφεψήματος τζίντζερ το πρωί, μπορεί να καταπραΰνει τη δυσφορία του στομάχου, την τάση για ναυτία, εμετό ή διάρροια. Προσθέστε μερικές κουταλιές ψιλοκομμένο φρέσκο τζίντζερ σε ένα φλιτζάνι βραστό νερό και αφήστε το για πέντε λεπτά.

 

Νερό με μηλόξιδο: Το μηλόξιδο μειώνει τη γλυκόζη του αίματος και βοηθά στην απώλεια βάρους.

 

onmed.gr

Σχολιάστε