Το Survivor «ανοίγει» δουλειές - Karfitsa.gr
Slider Κοινωνία

Το Survivor «ανοίγει» δουλειές

Εντυπωσιακά είναι τα ποσοστά τηλεθέασης που καταγράφει το Survivor, µε ολοένα και περισσότερα ρεκόρ στο ιστορικό του. Οι απόψεις για την παρακολούθηση και την ποιότητα του τηλεπαιχνιδιού διίστανται, ωστόσο τα θετικά και τα αρνητικά δεν κυµαίνονται µόνο σε αυτόν τον τοµέα. Όπως προκύπτει από το ρεπορτάζ της Karfitsa, τα τηλέφωνα των καταστηµάτων delivery έχουν… πάρει «φωτιά», µε τους καταστηµατάρχες να προσθέτουν άτοµα στο ενεργητικό τους τις ώρες προβολής του παιχνιδιού. Στον αντίποδα, βέβαια, βρίσκονται τα καταστήµατα εστίασης και διασκέδασης, στα οποία παρατηρείται κάθετη πτώση της κινητικότητας. «Ανάσα για τα delivery» χαρακτηρίζει ο κ. Γιώργος Παρδάλης, ιδιοκτήτης πιτσαρίας, το δηµοφιλές τηλεπαιχνίδι. «Έχει αυξηθεί πολύ το delivery και έχει πολύ δουλειά» αναφέρει στην Karfitsa, τονίζοντας επιπρόσθετα πως µε αυτό τον τρόπο «αυξάνονται και τα έσοδα». Τα τηλεφωνήµατα το τρίωρο της προβολής του Survivor είναι πλέον µαζικά, µε αποτέλεσµα οι ώρες µεταξύ 21:00 και 00:00 να θεωρούνται «ώρες αιχµής». «Το delivery έχει αυξηθεί πολύ, είναι στην ουσία ώρα αιχµής.

“Πέφτουν” όλα τα τηλεφωνήµατα µαζί», παρατηρεί ο κ. Δηµήτρης Γάκος, υπεύθυνος καταστήµατος, επισηµαίνοντας όµως πως η κίνηση στο κατάστηµα είναι η ίδια. Στο ίδιο µήκος κύµατος και ο κ. Γιάννης Τζερτζελάς, υπάλληλος σε ψητοπωλείο: «Έχει ανέβει πολύ η καθηµερινή, που προβάλλεται το Survivor, από άποψη delivery. Τα τηλεφωνήµατα έχουν αυξηθεί κατά πολύ. Στο σαλόνι (σ.σ. τα τραπέζια του καταστήµατος) βέβαια, έχει πέσει λίγο η κινητικότητα». Την κατάσταση επιβεβαιώνει και ο κ. Γιώργος Ρούζης, υπεύθυνος σε κρεπερί, λέγοντας πως «έχει αυξηθεί το delivery. Πολύ παραπάνω από τον υπόλοιπο καιρό». Πέραν των εσόδων των καταστηµάτων, που βλέπουν τα ταµεία τους να γεµίζουν περισσότερο από «παλιότερες καθηµερινές», το τηλεπαιχνίδι έχει επιφέρει αλλαγές και στην εργασία.

Οι καταστηµατάρχες έρχονται αντιµέτωποι µε µεγάλο φόρτο παραγγελιών, µε αποτέλεσµα να χρησιµοποιούν περισσότερα άτοµα για δουλειά εκείνη την ώρα ή να πραγµατοποιούν αλλαγές και να µετακινούν τις πρωινές βάρδιες. «Το τηλεπαιχνίδι µάς έχει κάνει να αλλάξουµε ωράριο στα παιδιά που δουλεύουν στο πακέτο. Αντί για τρεις ώρες το πρωί, έρχονται να δουλέψουν τρεις ώρες το βράδυ», δηλώνει ο κ. Γάκος. Αλλαγές έχει κάνει και ο Θεοχάρης Νησιώτης, υπεύθυνος σε ψητοπωλείο ο οποίος υπογραµµίζει πως «έχει τύχει αρκετές φορές να βάλω και περισσότερα άτοµα για να δουλέψουν». «Αναγκαζόµαστε να κάνουµε αλλαγές στα ωράρια» διατείνεται και ο κ. Παρδάλης. Αν και οι καταστηµατάρχες δεν παρατηρούν αρκετή µείωση στην προσέλευση του κόσµου στο κατάστηµα, ωστόσο, όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν εκείνες τις ώρες «νεκρώνει ο δρόµος». «Παρατηρούµε αύξηση της τάξης του 10% στα τηλεφωνήµατα, λόγω Survivor. Αυτό που φαίνεται όµως είναι ότι δεν κυκλοφορεί ψυχή έξω. Ο δρόµος είναι άδειος γιατί παρακολουθούν το τηλεπαιχνίδι εκείνη τη στιγµή.

Ούτε το καλοκαίρι έτσι», υπογραµµίζει ο κ. Σωτήρης Γιανναρέλης, ιδιοκτήτης κρεπερί. Οµοίως και ο κ. Γάκος, ο οποίος δηλώνει πως «το θέµα είναι ότι “νεκρώνει ο δρόµος”, όχι το κατάστηµα».

Πάνω από 50% η πτώση της κίνησης σε καφέ-µπαρ και µπυραρίες

Αντίθετα µε την κίνηση σε καταστήµατα µε delivery, τη δική του «µάχη» δίνει ο κλάδος των καταστηµάτων εστίασης και διασκέδασης, ο οποίος έχει πληγεί από την τηλεοπτική προβολή του παιχνιδιού. «Παρατηρείται κάθετη πτώση της κίνησης µετά την έναρξη του Survivor γιατί µάλλον ο Έλληνας δεν έχει τίποτα άλλο να κάνει από το να ασχολείται µε τις προσωπικές ζωές των άλλων» αναφέρει χαρακτηριστικά ο Κωνσταντίνος Αλεφασίδης, ιδιοκτήτης µπυραρίας, ο οποίος µάλιστα έχει παρατηρήσει µείωση άνω του 50% στην προσέλευση κόσµου στο κατάστηµα εκείνη την ώρα.

Μείωση της τάξης άνω του 75% στο κατάστηµά του, παρατηρεί και ο κ. Λάζαρος Δολγερούδης, ιδιοκτήτης καφέ-µπαρ. Όπως ο ίδιος τονίζει στην Karfitsa «Κυριακή µε Πέµπτη βλέπουν όλοι Survivor και το µαγαζί αδειάζει. Το θέµα όµως είναι ότι Παρασκευή και Σάββατο, και που έρχονται, µιλούν πάλι για το Survivor». Πτώση της κίνησης σε ποσοστό 90% παρατηρεί εκείνες τις ώρες και ο Κώστας Μπαλογιάννης, υπάλληλος σε καφέ-µπαρ, ο οποίος υπογραµµίζει πως «το κατάστηµα αδειάζει 10 λεπτά πριν αρχίσει το επεισόδιο. Βλέπεις απλά µία οµαδική φυγή. Περιµένεις να έρθουν παρέες και δεν έρχονται. Σίγουρα αυτό έχει οικονοµικές επιπτώσεις».

Ο Δηµήτρης Λίλιος, υπεύθυνος καταστήµατος καφέ – µπαρ επισηµαίνει πως «το Survivor έχει επηρεάσει πολύ το κατάστηµα. Έχει πολύ κόσµο µέχρι τις 21:00 και εκείνη την ώρα σπάει. Όταν τελειώνει το επεισόδιο, ξαναγεµίζει ο χώρος». Παράλληλα, υπογραµµίζει πως «παλιότερα ήταν το πολύ για µια ώρα χαλαρά τα πράγµατα. Τώρα είναι για τρεις».

Τα… ευτράπελα της παραγγελίας

Μπορεί τα τηλέφωνα των delivery να έχουν αυξηθεί και η κίνηση στα καταστήµατα εστίασης και διασκέδασης να είναι µειωµένη, ωστόσο το θέµα λαµβάνει και τραγελαφικές διαστάσεις (καθώς τα ευτράπελα σε αυτή τη χώρα, σε οποιοδήποτε θέµα, είναι δύσκολο να εκλείψουν). Όπως αναφέρει η Χρύσα Μακρίδου, υπάλληλος σε κρεπερί, «το παράδοξο στα τηλέφωνα είναι ότι µε παίρνουν για παραγγελία και µου αναµεταδίδουν το τι γίνεται στο Survivor. Χωρίς εννοείται να ρωτήσω».

«Μάρτυρας» σε ακόµα ένα περιστατικό και ο κ. Μπαλογιάννης, ο οποίος διηγείται στην Karfitsa τη δική του ιστορία. «Καθόντουσαν για καφέ επτά κοπέλες και γύρω στις 20:30 ήρθαν ακόµα δύο στην παρέα τους. Χαιρετήθηκαν και όταν οι ήδη καθήµενες κοπέλες ρώτησαν αν θα παραγγείλουν, αµέσως τις ακούσαµε να λένε χαρακτηριστικά πως πρέπει να φύγουν γιατί σε λίγο ξεκινούσε το Survivor». Όπως µάλιστα πρόσθεσε ο κ. Μπαλογιάννης «προσωπικά, αν είχα δικό µου µαγαζί θα έβαζα οθόνες και θα έκανα και Survivor party. Αφού αυτά θέλει ο κόσµος».

Αρετή Τασούλα 

 

Σχολιάστε

ΚΛΙΚ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

Κάντε κλικ στο εξώφυλλο και διαβάστε ΔΩΡΕΑΝ την τελευταία έκδοση της Εφημερίδας «Καρφίτσα»

Polls

Sorry, there are no polls available at the moment.

STAY CONNECTED

NEWSLETTER

 

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ