, Παρασκευή
29 Μαρτίου 2024

search icon search icon

Επιχειρηματικό βοριαδάκι…

φωτο eurokinissi

Γράφει ο Πρόεδρος του Ελληνικού Κέντρου Επικοινωνίας Ντίνος Κωστόπουλος
MIA ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ… έδωσε ο Μπάμπης Γιαννακίδης μέσω του ΑΠΕ/ΜΠΕ για να αξιοποιηθούν τα 5.000 κινέζικα φαναράκια που στόλιζαν τους δρόμους, στο πλαίσιο της «τιμώμενης χώρας» της Κίνας στην 82η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης. Προτείνει λοιπόν, ο δημοσιογράφος μετά την απόσυρσή τους να συγκεντρωθούν σε κάποιο περίπτερο της ΔΕΘ και να πωλούνται στο κοινό προς 1 ή 2 ευρώ ως συλλεκτικά ή διακοσμητικά αντικείμενα και τα χρήματα που θα συγκεντρωθούν, να διατεθούν σε κάποιο ίδρυμα της πόλης ή και για τις ανάγκες του Κινέζικου Σχολείου της Θεσσαλονίκης. ‘Έτσι, ένας εξ αντικειμένου υπέροχος στολισμός ενώ αποσύρεται, μπορεί ξανά να αξιοποιηθεί και μάλιστα για καλό σκοπό…
ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΚΑΝΕΙ (!) οι εταιρίες τηλεφωνίας και internet με τις χιλιάδες καθημερινά συνεχείς οχλήσεις τους προς τους πολίτες. Μιλάμε για μια πραγματική παραβίαση των προσωπικών δεδομένων κάθε πολίτη που ξεκινάει από την εμπορία κάποιων επιτήδειων εργαζομένων μέσα στις εταιρίες τηλεφωνίας, που πωλούν προφανώς έναντι αμοιβής στην ανταγωνίστρια εταιρία, τα δεδομένα των συνδρομητών εκείνων που λήγει ή πρόκειται να λήξει το συμβόλαιό τους. Η ανταγωνίστρια εταιρία στη συνέχεια, μοιράζει στους «πωλητές» της αυτές τις καταστάσεις των πολιτών, οι οποίοι δέχονται συνεχώς και επανειλημμένα «προσφορές» για να αλλάξουν εταιρία πάροχο! Το φαινόμενο έχει πάρει τεράστιες διαστάσεις και οι καταγγελίες των πολιτών στις οργανώσεις προστασίας του καταναλωτή είναι χιλιάδες!
ΕΝΤΥΠΟ-ΔΙΑΝΟΜΕΣ σε πολυκατοικίες και σπίτια ρυπαίνουν καθημερινά ολόκληρο το πολεοδομικό συγκρότημα της Θεσσαλονίκης. Γίνονται κυρίως από αλυσίδες σούπερ-μάρκετ και πολυκαταστήματα με αποτέλεσμα τα έντυπα αυτά να αποτελούν όχληση όχι μόνον για τους ιδιοκτήτες των κατοικιών, αλλά και από τους διερχόμενους που βλέπουν μια άσχημη εικόνα ρύπανσης μπροστά στα πόδια τους. Άσε που κανείς πλέον, δεν ενδιαφέρεται να διαβάσει τις «προσφορές» αυτών  των εντύπων, γιατί όλοι έχουν καταλάβει το «παιχνίδι» που παίζεται συχνά σε βάρος του καταναλωτή…
 

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.